اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنتی بر مزار «مغنیه ها»


علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در لبنان به سر می برد، روز دوشنبه در« روضه الشهیدین» آرامگاه شهدای مقاومت اسلامی لبنان در ضاحیه جنوبی بیروت حاضر شد و به آنان با قرائت فاتحه و نثار تاج گل ادای احترام کرد.

ایرنا: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در لبنان به سر می برد، روز دوشنبه در« روضه الشهیدین» آرامگاه شهدای مقاومت اسلامی لبنان در ضاحیه جنوبی بیروت حاضر شد و به آنان با قرائت فاتحه و نثار تاج گل ادای احترام کرد.

جنتی که از سوی محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و مقامات حزب الله همراهی می شد، بر مزار فرمانده شهید حزب الله حاج عماد مغنیه و فرزندش شهید جهاد مغنیه حاضر شد و یاد آنان را گرامی داشت.

براساس این گزارش، جنتی که از شامگاه جمعه در لبنان به سر می برد، روزهای شنبه و یکشنبه را در جنوب این کشور سپری کرد و از شهرهای صور، ناقوره ، مارون الراس، بنت جیبل به ویژه مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی، دروازه فاطمه ، بازداشتگاه خیام و مجتمع گردشگری جهادی ملیتا و آثار متعلق به مقاومت اسلامی در نبردهای با دشمن صهیونیستی دیدن کرد.


ویدیو مرتبط :
حاج قاسم بر سر مزار جهاد مغنیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاج قاسم بر سر مزار «جهاد مغنیه»


سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر سر مزار شهید جهاد مغنیه حاضر شد.

خبرگزاری فارس: سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر سر مزار شهید جهاد مغنیه در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حاضر شد.

شهید جهاد مغنیه، فرزند شهید عماد مغنیه فرمانده نامدار حزب‌الله بود که 2 هفته پیش، با شلیک موشک از هلیکوپتر توپدار صهیونیست‌ها در جنوب سوریه به شهادت رسید.

وی در هنگام شهادت، همراه 5 نفر دیگر از رزمندگان حزب‌الله و سردار علی الله‌دادی بود که همراهان وی نیز در این حمله به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین در برنامه خط النار (خط آتش) که در ساعات اولیه روز جمعه به وقت تهران پخش شد، تصاویری از سردار سلیمانی در حال قرائت قرآن بر سر مزار شهید جهاد مغنیه منتشر کرد.