اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنبش letter4u چیست؟


همان‌طور که اطلاع دارید، نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و امریکای شمالی(بخوانید همه جوانان دنیا) منتشر شد و حتی صرف انتشار این نامه توسط تعداد نسبتاً محدودی سایت و اکانت شبکه‌های اجتماعی، بازتاب گسترده‌ای در بین خبرگزاری‌ها و رسانه‌های بین المللی به همراه داشت.

خبرگزاری ایسنا: همان‌طور که اطلاع دارید، نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپایی و امریکای شمالی(بخوانید همه جوانان دنیا) منتشر شد و حتی صرف انتشار این نامه توسط تعداد نسبتاً محدودی سایت و اکانت شبکه‌های اجتماعی، بازتاب گسترده‌ای در بین خبرگزاری‌ها و رسانه‌های بین المللی به همراه داشت.

 وبلاگ «جنبش letter4u؛ چگونه نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را در سراسر دنیا منتشر کنیم؟» - که khamenei.ir آن را معرفی کرده است - در ادامه این مطلب می‌افزاید:

این نامه و موجی که مستقیماً توسط رهبر عزیزمان ایجاد شده است، فرصت استثنایی و بی نظیری است تا ما به عنوان سربازان این جبهه فرهنگی به تکلیف خود جهت صدور اسلام و انقلاب اسلامی به سراسر دنیا و بیداری اذهان جوانان سایر کشورها عمل کنیم و همان‌طور که پدران و مادران مان در ایجاد انقلاب اسلامی ایران نقش ایفا کردند، ما هم در ایجاد انقلاب جهانی که در محدوده ی ذهن و فکر افراد رخ خواهد داد، به وظیفه خود عمل کنیم.

شاید شما هم جزء کسانی باشید که به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی و... تسلط ندارید اما قصد دارید در این جنبش بزرگ، حضور داشته باشید و سهم خود را از این سفره ی اخروی بردارید؛ اگر این طور است، راهکارهایی را به شما پیشنهاد می‌کنم.

اما قبل از شروع توضیحات اصلی، نکته‌ای ضروری را باید در ذهن تان در هر لحظه به یاد داشته باشید:

وظیفه اصلی ما در این مورد، رساندن یک پیام به گوش جوانان سراسر جهان است: "شخصی برای تو، پیامی نوشته است"! این اصلی‌ترین پیامی است که باید به گوش مخاطبین خارجی این نامه برسد؛ در واقع اصل نامه، در مراحل بعد قرار دارد و مرحله ی اول وظیفه ما، رساندن این خبر که «خبری وجود دارد» است؛ در مراحل بعد، باید بر روی جزئیات این «خبر» کار کرد که ان شاءالله بعد از اجرای مرحله ی اول کار، در مورد ادامه جریان سازی ها هم راهکارهایی را پیشنهاد خواهم کرد.

پس در حال حاضر، همه توان خود را معطوف به همین مسئله می‌کنیم.

در ادامه، با توجه به این‌که شما در چه شبکه اجتماعی فعالیت دارید، راهکارهایی مربوط به حوزه حضور شما در اینجا ارائه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
Letter4U

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنبش دانشجويي هتک حرمت رامحکوم کرد



 

جنبش دانشجویی

 

 

جنبش دانشجويي فداييان اسلام و راهبري دانشگاه تربيت معلم تهران با صدور بيانيه اي ، هتک حرمت به ساحت مقدس امام راحل، بنيانگذار انقلاب را محکوم کرد.

 

 

به گزارش ايرنا در اين بيانيه آمده است :درحالي پيش از سه دهه از حيات پربرکت انقلاب اسلامي مي‌گذرد که پايبندي جوانان و نسل سومي‌هاي اين انقلاب به آرمان‌هاي بنيان گذار آن بيش از هر زمان ديگري نمايان است.

 

 

"آن پير سفر کرده‌اي که با تحقق انقلاب اسلامي موجبات در هم شکستن حاکميت سال‌هاي سلطه و استبداد را به وجود آورد،آن امامي که با حاکم کردن گفتماني نوين، انگاره‌هاي امپرياليسم جهاني را در هم شکست، امام عزيزي که با آشکار کردن و نمايان ساختن ابعاد جديدي از اسلام توانست روحيه حق طلبي و عدالت جويي را در بين ملت ايران و ديگر ملت‌هاي آزادي خواه جهان به وجود آورد."

 

 

اين بيانيه مي افزايد: علمدار اسلام ناب محمدي (ص) در حالي امت خود را با دلي آرام و قلبي مطمئن ترک کرد و به ديار باقي شتافت که بهترين و قوي‌ترين مواريث معنوي خود را در قالب وصيت نامه الهي ـ سياسي، نقشه راهشان قرار داد و از آن مهم‌تر، خورشيد تابان که در مکتب او پرورش يافته بود را هدايتگر و امام بعد از خود به يادگار گذاشت.

 

 

در بيانيه اين تشکل دانشجويي تاکيد شده :متاسفانه امروز شاهد آنيم که کساني دم از خط امام (ره) مي‌زنند که بيش از آن که شاهد پايبندي عملي آنها به وصاياي آن عزيز باشيم، بيگانگي مبرهن آنها از آرمان‌هايشان را مشاهده مي‌کنيم.

 

 

"بار ديگر نعره اشراف و ديکتاتور ماباني که ارتزاق از بيت المال مردم مي‌کردند و فرياد مي‌زدند "امام به موزه تاريخ رفت" اکنون که خود به زباله دان و قهقرا رهسپار شده‌اند، از حنجره کوته فکراني شنيده مي‌شود که اقدامي جز بلغور اهانت‌ها، فحاشي‌ها و حرمت شکني مقدمات و باورهاي ملت مظلوم ايران، در دستور کار ندارند.

 

 

بيانيه جنبش دانشجويي تربيت معلم تهران مي افزايد:آنانکه به خوبي مي‌دانند ديگر مقابله با انديشه‌ها و باورهاي حضرت امام (ره) به تنهايي راهگشاي اهداف شوم آنها نخواهد بود، دوباره به هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس آن عزيز روي آورده‌اند و خصومت خود را با ملت و امام آنها بيش از پيش نمايان ساخته‌اند.

 

 

دانشجويان دانشگاه تربيت معلم تهران با درخواست از قوه قضاييه براي محاکمه هر چه زودتر سران اصلي فتنه اخير، تاکيد کرده اند: معتقديم عامل اصلي اين هتاکي‌ها، قانون ستيزي و ساختارشکني اين افراد مي‌باشد که زمينه توهين به ارزش‌هاي انقلاب و امام را به وجود آورده است.

 

 

در پايان اين بيانيه خاطرنشان شده است:در صيانت از آرمان‌هاي خميني کبير و خلف صالح ايشان لحظه‌اي غفلت نکرده و تا آخرين نفس در اين صراط مقدس ايستاده‌ايم و بر سر منافقين کوردل فرياد برمي‌آوريم که ما همان آتش زير خاکستر عزت و غيرتيم و نه آتش زير خاکستر اختلاف. گوش به فرمان امام امت هستيم، سکوتمان نه از روي غفلت بلکه از روي اطاعتمان از ولي امر مسلمين است، تحمل ما و اقدام ما به فرمان امام خامنه‌اي است.