اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت هولناک مهاجمان مسلح در مشهد


با شعله ور شدن آتش کینه ای که بر اثر اختلافات قبلی بروز کرده بود، مهاجمان مسلح پژوسوار در مشهد با شلیک رگبار گلوله یک نفر را کشتند و 4تن دیگر را به شدت مجروح کردند.

باشگاه خبرنگاران: شب چهارشنبه گذشته، زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد به صدا در آمد و مأموران کلانتری فردوسی مشهد از وقوع جنایتی مسلحانه در یک کیلومتری روستای زاک خبر دادند. در پی دریافت این خبر بلافاصله قاضی سیدجواد حسینی به همرا ه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعلام شده در کنار یک باغ ویلایی عزیمت کردند.
 
خون های ریخته شده کنار در باغ ویلا و آثار گلوله هایی که به در اصابت کرده بود از نزاعی خونین حکایت می کرد که در پی اختلافات قبلی رخ داده بود. تعدادی پوکه های سلاح کلاشینکف وآثاری از شلیک با سلاح شکاری نیز در محل به چشم می خورد. بررسی ها حاکی از آن بود که 5 تن از افرادی که مقابل باغ ویلا تجمع کرده بودند با شلیک های رگباری سرنشینان یک دستگاه پژو405 به شدت مجروح شده اند و به مرکز درمانی انتقال یافته اند اما یکی از مجروحان که جوان 25ساله ای بود بر اثر اصابت گلوله جان باخته است.

بنابراین گزارش، شب از نیمه گذشته بود که مقام قضایی برای بررسی وضعیت مصدومان این حادثه عازم مرکز درمانی شد اما هیچ کدام از آن ها قادر به بازجویی نبودند و در بخش مراقبت های ویژه قرار داشتند. قاضی ویژه قتل عمد پس از انجام تحقیقات میدانی دستور انتقال جسد جوان 25 ساله به پزشکی قانونی را در حالی صادر کرد که او از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

گزارش خراسان حاکی است: پس از آن که با بررسی‌های پلیسی و قضایی، هویت ضاربان و مهاجمان مسلح مشخص شد، قاضی حسینی دستورات ویژه ای را برای دستگیری متهمان صادر کرد.
 
این در حالی بود که با دستگیری مردی که بنا به ادعای برخی از عوامل نزاع در این ماجرا نقش داشته است رسیدگی به این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد. بررسی های قاضی شعبه 211 دادسرای مشهد در کنار نیروهای انتظامی که تا سپیده دم روز گذشته به طول انجامید، بیانگر آن بود که عصر سه شنبه 2نفر به نام های «ه» و «م» به خاطر اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده اند که نزاع آن ها چند ساعت بعد با ارسال پیامک های تهدیدآمیز به عده‌کشی انجامید و در حالی که حدود 13نفر از طرف مقابل در فاصله 200 متری از جاده روستای زاک و کنار باغ ویلا تجمع کرده بودند ناگهان مورد هجوم پژوسواران مسلح قرار می گیرند.

این گزارش حاکی است: تحقیقات پلیس بر اساس ادعاها و برخی شواهد موجود حاکی از آن است که 3 سرنشین پژو405 در حالی که 2تن از آنان سلاح جنگی و شکاری در دست داشتند از خودرو پیاده شده اند و به سمت افرادی که تجمع کرده بودند به صورت رگباری شلیک کرده اند.
 
با بلند شدن صدای وحشتناک گلوله، برخی از افرادی که کنار در کوچک باغ ویلا بودند روی زمین دراز می کشند و عده دیگری نیز که قصد داشتند به طور همزمان وارد ویلا شوند مورد اصابت گلوله قرار می گیرند. تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و دیگر نیروهای انتظامی با صدور دستورات قضایی برای دستگیری عامل فراری جنایت مسلحانه ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
دستگیری مهاجمان مسلح در تلویزیون اکوادور: گزارش جذاب و هیجان‌انگیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت هولناک تازه داماد افغانی در مشهد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جنایت هولناک تازه داماد افغانی در مشهد

تازه داماد افغانی پس از قتل فجیع همسر ۲۰ساله ایرانی خود در مشهد متواری شد.

به گزارش خراسان، عصر یکشنبه گذشته، صاحبکار یک جوان افغانی که از چند روز قبل سرکار نیامده بود با تلفن همراه وی تماس گرفت و علت حضور نیافتن وی در کار ساختمانی را جویا شد. جوان افغانی در پاسخ به صاحبکارش گفت: من چند روز قبل همسرم را در منزل مسکونی ام کشته ام و الان هم فراری هستم بنابراین دیگر نمی توانم سرکار حاضر شوم. صاحبکار او که از شنیدن این جملات تعجب کرده بود، لحظاتی به فکر فرو رفت و احتمال داد حرف های کارگرش دروغ باشد و او این جملات را به «شوخی» عنوان کرده است اما باز هم نتوانست به راحتی از کنار این جملات بگذرد. ساعتی بعد صاحبکار ساختمان به آدرس منزل کارگرش در بولوار ابوطالب رفت اما وقتی با در بسته منزل مواجه شد. نگرانی اش در این باره شدت گرفت و ماجرا را به آتش نشانی اطلاع داد. دقایقی بعد وقتی نیروهای آتش نشان قفل منزل را گشودند با جسد خون آلود زنی جوان در زیر پتو روبه رو شدند. بااطلاع ماجرای قتل به پلیس ۱۱۰، لحظاتی بعد نیروهای گشت انتظامی به دستور سروان مقدم (رئیس کلانتری شفا) عازم ابوطالب ۸۰ شدند و با تایید درستی خبر و حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

این گزارش حاکی است: با حضور مقام قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل جنایت، تحقیقات در این باره آغاز شد. جسد مربوط به زنی حدود ۲۰ساله بود که سرش با ضربه عمیق کارد شکافته شده بود و آلت قتاله نیز داخل شکمش قرار داشت. با اظهارات صاحبکار کارگر افغانی که در محل جنایت حضور داشت مقام قضایی دستورات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری متهم به قتل افغانی صادر کرد. ماموران انتظامی در اولین مرحله از اقدامات پلیسی خود به بنگاه مشاور املاک مراجعه کردند که حدود یک ماه قبل منزل مذکور را به تازه داماد افغانی اجاره داده بود اما بررسی قولنامه های موجود در بنگاه مشخص کرد که جوان افغانی مدارک اقامتی نداشت و به طور غیرمجاز در ایران زندگی می کرده است به همین دلیل قولنامه اجاره منزل به نام همسر ایرانی این جوان نوشته شده بود.

بنابراین گزارش، پس از انجام بررسی های مقدماتی و جمع آوری آثار به جا مانده از متهم به قتل فراری، قاضی شاکر دستور حمل جسد به پزشکی قانونی را در حالی صادر کرد که به دلیل روشن بودن کولر آبی منزل جسد دچار فساد نعشی اندکی شده بود./خراسان