اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت هولناک در خیابان ایتالیا/ پدر را سر بریدند و دختر را دار زدند



 

مقتولان حادثه شب گذشته در خیابان ایتالیا ، پدر و دختر بودند.

غروب روز گذشته(یکشنبه) در پی جنایتی در خیابان ایتالیا، یک پیرمرد 65 ساله‌ را سر بریدند و دختر جوان 28 ساله‌ای را به دار آویختند.

پیگیری‌های خبرنگار ما، حکایت از پدر و دختر بودن مقتولان این جنایت هولناک دارد.

تحقیقات قضایی و انتظامی در این پرونده آغاز شده اما هنوز عاملان این جنایت و انگیزه آنها مشخص نشده است.


 اخبار  حوادث - تسنیم 
 


ویدیو مرتبط :
جنایت عجیب علیه دختر و پسر در خیابان...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل هولناک پدر و دختر در خیابان ایتالیا


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید خبر کشف جسد پدر و دختری که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند گفت: رسیدگی به این پرونده برای شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار دارد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید خبر کشف جسد پدر و دختری که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند گفت: رسیدگی به این پرونده برای شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار ویژه پلیس آگاهی قرار دارد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان گفت: غروب روز یکشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر کشف اجساد غرق در خون مرد ۶۵ ساله به همراه دختر ۲۸ ساله وی به ماموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب اطلاع داده شد. با اعلام این خبر و تایید صحت ماجرا بلافاصله بازپرس کشیک قتل در جریان موضوع قرار گرفت و شناسایی قاتل یا قاتلان برعهده اکیپی از کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بررسی های اولیه نشان می داد اجساد کشف شده متعلق به پدر و دختری است که در یک ساختمان دو طبقه در محدوده خیابان ایتالیا زندگی می کردند و پدر ۶۵ ساله در حرفه طب سوزنی مشغول به کار بود و به همراه دختر ۲۸ ساله اش در ساختمان محل حادثه کار و زندگی می کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام اینکه تحقیقات کارآگاهان برای واکاوی علت ماجرا همچنان ادامه دارد افزود: دکتر ۶۵ ساله به ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود و بررسی کارشناسان پزشکی قانونی نشان می داد که دختر ۲۸ ساله وی به دلیل فشار به ناحیه گردن و خفگی جان خود را از دست داده بود.

وی افزود: با حضور به موقع کارآگاهان در محل حادثه و به دست آمدن سرنخ های مناسب پرونده این قتل همچنان در حال رسیدگی است.