اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت «مهتاب» در نیمه شب



جنایت «مهتاب» در نیمه شب

زن ۲۱ساله ای به نام «مهتاب» که همسر ۶۳ساله اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده بود ساعاتی پس از ارتکاب جرم دستگیر شد و به جنایت خود در نیمه شب اعتراف کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خراسان، عقربه های ساعت به نیمه شب دوشنبه نزدیک می شد که مشاجره زن جوان با همسر موقتش شروع شد. زن جوان که ازمدت ها قبل پرستار همسر اول مرد ۶۳ساله بود پس از مرگ پیرزن، مردادماه گذشته به عقد موقت پیرمرد درآمده بود اما اختلافات آنان هر روز بیشتر اوج می گرفت.

آن شب نیز مشاجره شدیدی بین آنها درگرفت و پیرمرد با عصبانیت اتو را برداشت و به طرف زن پرت کرد اما او جا خالی داد واتو به زمین خورد زن جوان که از حرف های مرد عصبانی شده بود خواست از خانه بیرون برود ولی مرد در را قفل کرد تا همسرش در آن ساعت شب بیرون از خانه نباشد. زن که دیگر طاقت خود را از دست داده بود ناگهان فکر خطرناکی به ذهنش رسید او کاردی را از آشپزخانه برداشت و به سمت شوهرش حمله ور شد ضربه چاقو مرد را نقش بر زمین کرد وخون از بدنش فواره زد اما زن جوان که دیگر همه چیز را پایان یافته می دید باز هم به مرد حمله کرد و حدود ۵ ضربه دیگر به نقاط مختلف بدن او وارد کرد.

مرد لحظات آخر عمر خود را سپری می کرد او هیچ کس را نداشت و بستگان نزدیکش نیز در خارج از کشور بودند. زن جوان دقایقی را کنار پیکر بی جان شوهرش ایستاد و به فکر فرو رفت باید از شر جسد راحت می شد اما آن قدر آشفته بود که حتی نمی توانست نقشه ای برای از بین بردن جسد بکشد بنابراین تصمیم گرفت تا برای ساعاتی منزل خود را که در منطقه احمدآباد بود ترک کند. گوشی تلفن را برداشت و شماره آژانس تلفنی را گرفت. دقایقی بعد راننده ای صدای زنگ منزل را به صدا درآورد. زن جوان که هنوز پریشانی در چهره اش موج می زد سوار خودرو شد و از راننده خواست به سمت قوچان حرکت کند. 

دقایق به کندی سپری می شد او با صدایی لرزان و درحالی که سعی می کرد خونسردی اش را حفظ کند با راننده سخن می گفت تا این که خودرو به سه راهی فردوسی رسید ناگهان زن جوان از رفتن به شهرستان پشیمان شد او به راننده گفت : من در مشهد غریب هستم، بچه تهرانم و در مشهد جایی را بلد نیستم لطفا دور بزن و مرا به یک هتل آپارتمان ببر!

راننده هم از اولین دوربرگردان خودرو را به سمت مشهد هدایت کرد و مسافرش را مقابل یک هتل آپارتمان پیاده کرد در این هنگام فکری به ذهن زن جوان رسید که از راننده آژانس برای نابودکردن جسد استفاده کند بنابراین روبه راننده کرد و گفت: فردا هم اگر با آژانس تماس بگیرم شما می آیید مرا به قوچان ببرید؟ راننده هم با دادن شماره تلفن همراهش از پیشنهاد زن جوان استقبال کرد و پدال گاز را فشرد. 

زن جوان دقایقی را در خیابان راه رفت و پس از آن دوباره به منزلش بازگشت تا چاره ای برای حمل جسد پیدا کند. جسد همان طور خون آلود کف اتاق قرار داشت و زن جوان به دنبال شیئی می گشت تا جسد را داخل آن پنهان کند وقتی چمدان بزرگ مسافرتی به چشمش خورد، آن را ورانداز کرد، می شد جسد را داخل آن جا داد او درحالی که با فشار جسد را داخل چمدان جا می داد چند کیسه نیز آورد و چمدان را داخل کیسه ها گذاشت و صبح روز بعد با همان راننده تماس گرفت.

وقتی راننده به در منزل زن جوان آمد او کیسه را کشان کشان پایین آورده بود راننده هم به کمک زن جوان رفت و چمدان حاوی جسد را در صندوق عقب گذاشت. دقایقی بعد خودرو به سمت قوچان در حرکت بود و زن جوان همچنان می اندیشید تا جسد را چگونه و در کجا نابود کند که راننده متوجه جنایت او نشود. وقتی خودرو به نزدیکی روستای ناظریه واقع در ۲۰کیلومتری مشهد رسید زن جوان دوباره از راننده خواست تا به مشهد بازگردد.

در آن نزدیکی دوربرگردانی وجود نداشت راننده خودرو به ناچار به شانه خاکی جاده رفت تا از زیر پلی که در آن منطقه بود دور بزند اما سقف پل کوتاه بود و امکان عبور خودرو وجود نداشت وقتی راننده خودرو را متوقف کرد تا مسیر را بررسی کند زن جوان که فرصت را مناسب می دید به راننده گفت: نگه دار تا من چمدان را بیرون بیندازم. 

راننده که تعجب کرده بود گفت: مگر داخل آن چیست که می خواهی آن را بیرون بیندازی؟ زن پاسخ داد: لوازم به درد نخور همسرم است نمی خواهم دیگر او را ببینم. راننده گفت: پس چمدانش را به من بده! و پاسخ شنید این به درد تو نمی خورد کمک کن تا آن را پایین بیاوریم. وقتی راننده کیسه حاوی چمدان را از صندوق عقب بیرون کشید دید دست هایش خونی شده است او که وحشت زده به دستانش نگاه می کرد گفت: داخل چمدان جسد است؟! زن گفت: بله! شوهرم را کشته ام می خواهم از شرش خلاص شوم! راننده دیگر نمی دانست چه بگوید زن جوان دوباره سوار خودرو شد و هر دو نفر به طرف مشهد حرکت کردند در بین راه زن از راننده خواست تا راهکاری برای فرار به او نشان بدهد .

زن که مدعی بود چاره ای جز خودکشی ندارد ادامه داد: یا باید خودم رااز بین ببرم یا نزد پلیس بروم ولی راننده هیچ کدام را توصیه نکرد و گفت: راه سوم این است که مشخصات شناسنامه ات را دستکاری کنی تا شناسایی نشوی و برای این کار هم باید جسد را بسوزانی تا هویت شوهرت مشخص نشود و در این مدت بتوانی به مکان امنی فرار کنی! زن که راننده را همراه خود می دید از او خواست تا کمکش کند بعد از این حرف ها راننده به سمت پمپ بنزین رفت و کنار پمپ توقف کرد زن جوان گالن را برداشت و مقداری بنزین خرید و آن ها دوباره به محل انداختن جسد رفتند.

زن جوان بنزین ها را روی چمدان ریخت اما وقتی کبریت را کشید ناگهان شعله های آتش دست و صورتش را شعله ور کرد. زن هراسان خود را روی زمین انداخت و شعله ها خاموش شدند. راننده خودرو زن جوان را به درمانگاهی در همان نزدیکی برد و پس از پانسمان دست وصورت وی، به سمت مشهد حرکت کردند تا زن جوان شب را در یک هتل آپارتمان دیگر سپری کند. او با زن مذکور قرار گذاشته بود تا روز بعد برای محو آثار جرم به منزلش برود و کمکش کند اما فکر جنایت و سوزاندن جسد لحظه ای از ذهنش بیرون نمی رفت ظهر از نیمه گذشته بود که مرد راننده ماجرا را با یکی از دوستانش درمیان گذاشت و از او کمک خواست.

دوست راننده گفت: بهترین راه آن است که خود را به پلیس معرفی کنی و بیشتر خودت را درگیر این جنایت نکنی. از سوی دیگر حدود ساعت ۳ بعدازظهر بود که شهروندان جسد سوخته را دیده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بودند. عصر سه شنبه گذشته بود که قاضی علی موحدی راد (قاضی ویژه قتل عمد) به همراه عوامل بررسی صحنه جرم به محل کشف جسد رفت و به تحقیق در این باره پرداخت. درحالی که تحقیقات مقام قضایی با توجه به سرنخ ها و آثار موجود در محل برای شناسایی عامل یا عاملان جنایت ادامه داشت، راننده خودرو تصمیم خود را گرفت.

عقربه های ساعت ۷ شب را نشان می داد که او وارد کلانتری احمد آباد شد و ماجرای جنایت را توضیح داد. وقتی ماموران انتظامی موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند او متوجه شد که سخن از جنایتی است که ساعتی قبل جسد مقتول آن کشف شده است بنابراین دستور دستگیری راننده را صادر کرد و خود نیز عازم کلانتری شد. دقایقی بعد با راهنمایی راننده زن جوان هم با دستورات ویژه قاضی موحدی راد دستگیر شد و راز این جنایت هولناک را افشا کرد. تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد./خراسان

 


ویدیو مرتبط :
مهتاب (شب شد و مهتاب اومد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت مستانه در نیمه شب



جنایت مستانه در نیمه شب

در نزاع دسته جمعی که در پی مستی چند جوان در شهرک شهید رجایی مشهد رخ داد یک نفر کشته و ۲ تن دیگر نیز مجروح شدند.

خراسان:دقایق اولیه بامداد روز گذشته شهروندان ساکن در بولوار حر مشهد در تماس با پلیس ۱۱۰ از وقوع نزاع دسته جمعی چند جوان خبر دادند که حال یکی از آنان بر اثر اصابت ضربه چاقو بسیار وخیم است.

در پی دریافت این خبر، مأموران کلانتری به محل وقوع حادثه در زمین های کشاورزی پشت یک ورزشگاه عزیمت کردند. بررسی های آنان نشان داد که شهروندان پیکر خون آلود جوان ۲۲ ساله ای را برای نجات از مرگ، به محوطه ورزشی انتقال داده اند اما این جوان بر اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داده است.

این در حالی بود که ۲ نفر دیگر نیز در این نزاع به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده بودند. این گزارش حاکی است، مأموران انتظامی با مشاهده این جنایت و حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

با توجه به اهمیت موضوع دقایقی بعد مقام قضایی به همراه پزشک قانونی و کارآگاهان پلیس جنایی به محل حادثه عزیمت کرد. تحقیقات مقدماتی حاکی از آن بود که عاملان نزاع با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شده اند و هیچ سرنخی نیز از آنان وجود ندارد.

مأموران انتظامی با نظارت مستقیم قاضی ویژه قتل عمد موفق شدند تا ساعت ۳ بامداد روز گذشته همه افرادی را که در نزاع شرکت داشتند دستگیر کنند. با تحقیقات انجام شده در کلانتری مشخص شد که یکی از مصدومان حادثه که در بیمارستان بستری است و ۱۷ سال سن دارد ضربات مرگبار را به جوان ۲۲ ساله وارد کرده است.

همچنین بررسی های بیشتر در این باره بیانگر آن بود که نزاع کنندگان بنا به اعترافات ثبت شده از مشروبات الکلی استفاده کرده بودند که این جنایت شبانه را رقم زدند./روزنامه خراسان