اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت شبانه در پرونده زن و مرد خیانتکار



جنایت شبانه در پرونده زن و مرد خیانتکار

زن و مردی که بعد از خیانت به همسرانشان با هم فرار کرده بودند، به اتهام قتل پای میز محاکمه می‌روند.

حوادث - شرق:کارآگاهان جنایی استان فارس اواخر سال گذشته در جریان کشف جنازه مرد جوانی در خیابان قرار گرفتند و وقتی به محل حادثه رفتند جسد غرق در خون مرد جوانی را دیدند که هدف گلوله قرار گرفته بود. شواهد موجود در صحنه جرم نشان می‌داد قتل در همانجا انجام شده و به احتمال زیاد هدف قاتل انتقامجویی بوده است. پیکر خونین مقتول در حالی به پزشکی‌قانونی منتقل شد که هویت وی نامعلوم بود.


کارآگاهان در گام بعدی فهمیدند مردی مفقود شدن برادرش به نام یاسر را گزارش داده است. این مرد بعد از دیدن جسد هویت وی را تایید کرد و اطلاعاتی را در اختیار پلیس قرار داد که به رازگشایی از جنایت منجر شد.

 

این مرد گفت: «همسر من به نام فرناز چند ماه قبل با یکی از دوستانم رابطه برقرار کرد و با او از محل سکونتمان در شهرستان نهاوند گریخت. بعد از این اتفاق من علیه همسرم شکایت کردم و خودم نیز به جست‌وجو برای پیدا کردن ردی از فرناز پرداختم تا اینکه فهمیدم او همراه دوستم که نیما نام دارد به مشهد فرار کرده‌اند. در حالی‌که حکم جلب هر دو نفرشان را در دست داشتم به مشهد رفتم و همه‌جا را گشتم تا بلکه آنها را پیدا کنم اما جست‌وجوهایم فایده‌ای نداشت تا اینکه بعد از مدتی خبر تازه‌ای به دستم رسید و فهمیدم آن دو به شیراز آمده‌اند.»


این مرد ادامه داد: «موضوع را با برادرم در میان گذاشتم و او قبول کرد به من در پیدا کردن فرناز و نیما کمک کند. دو نفری به شیراز آمدیم و در تلاش بودیم تا محل سکونت آن دو را پیدا کنیم که برادرم به قتل رسید.»


مرد جوان درباره شب حادثه گفت: «یاسر برای خرید غذا از محل اقامتمان بیرون رفت اما هرچه منتظر شدم برنگشت برای همین با تلفن همراهش تماس گرفتم اما گوشی خاموش بود. همان‌موقع احتمال دادم بلایی سر یاسر آمده است به همین دلیل پلیس را از موضوع مطلع کردم.»


کارآگاهان بعد از بررسی حرف‌های برادر مقتول و دیدن اسناد و مدارک او اطمینان حاصل کردند وی حقیقت را می‌گوید. به همین سبب نام فرناز و نیما در فهرست مظنونان قرار گرفت و تجسس‌های گسترده‌ای برای یافتن این دو آغاز شد. ماموران بعد از پیگیری سرنخ‌های موجود بالاخره این زن و مرد را بازداشت کردند. آن دو منکر اتهام قتل بودند اما وقتی بازجویی‌های فنی انجام شد فرناز نحوه وقوع جنایت را شرح داد و گفت نیما، یاسر را هدف گلوله قرار داد.


این زن توضیح داد: «چند ماه قبل با نیما رابطه برقرار کردم. او از دوستان شوهرم بود و از همین طریق نیز با هم آشنا و به هم علاقه‌مند شدیم. نیما نیز مثل من با همسرش اختلاف داشت برای همین ما تصمیم گرفتیم با هم زندگی تازه‌ای را شروع کنیم. بعد از مدتی همفکری بالاخره به این نتیجه رسیدیم که بهترین راه این است که از شهرمان فرار کنیم. ما اول به مشهد رفتیم و مدتی را در آنجا بودیم اما باخبر شدیم شوهرم ما را ردیابی کرده است برای همین به‌سرعت از مشهد فرار کردیم و این‌بار به شیراز آمدیم. خیال می‌کردیم دیگر پیدا کردن ما غیرممکن است تا اینکه خبرهایی به گوشم رسید مبنی بر اینکه شوهرم هنوز دنبالم می‌گردد و فهمیده است در استان فارس هستم. روز حادثه من و نیما به‌طور اتفاقی در خیابان با یاسر روبه‌رو شدیم و نیما او را کشت.»


نیما وقتی فهمید زن موردعلاقه‌اش همه حقایق را بازگو کرده است، جرمش را گردن گرفت و به ماموران گفت: «فرناز با شوهرش به‌شدت اختلاف داشت و از زندگی با او ناراضی بود من هم وضعیت مشابهی داشتم برای همین وقتی به هم علاقه‌مند شدیم فرار کردیم و در این مدت همیشه مراقب بودیم ‌گیر نیفتیم تا اینکه شب حادثه وقتی در خیابان راه می‌رفتیم یکدفعه برادرشوهر فرناز را دیدیم او که متوجه ما شده بود به‌سرعت به طرفمان آمد. مطمئن شده بودم می‌خواهد ما را‌ گیر بیندازد و به پلیس خبر دهد برای همین سلاحم را بیرون کشیدم و گلوله‌ای به او شلیک کردم. من این سلاح کمری را مدتی قبل تهیه کرده بودم و همیشه همراه خودم داشتم. آن شب به غیر از ما شخص دیگری در خیابان نبود و کسی متوجه قتل نشد برای همین به‌سرعت فرار کردیم و خیال می‌کردیم هیچ سرنخی از ما وجود ندارد.»
متهمان بعد از اعتراف به جرمشان روانه زندان شدند و پرونده اتهامی آنان به جریان افتاد. این دو به‌زودی در دادگاه کیفری استان فارس پای میز محاکمه می‌روند./شرق

 


ویدیو مرتبط :
سرانجام دعوای زن و شوهری به جنایت ختم شد | مرد معتاد همسر و دخترانش را به آتش کشید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجازات مرگ برای عاملان قتل مرد میانسال / ازدواج زن و مرد خیانتکار پس از جنایت



قتل همسر, همسرکشی

مجازات مرگ برای عاملان قتل مرد میانسال / ازدواج زن و مرد خیانتکار پس از جنایت

زن خیانتکار که پس از اجرای نقشه قتل شوهرش با قاتل او ازدواج کرده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد. همدست این زن نیز به اعدام محکوم شده است.

به گزارش مهر، در این پرونده پری متهم است 11 دی ماه سال 84 با همدستی مردی به نام غدیر همسر خود را در شهرستان ملارد به قتل رسانده است.

متهمان پرونده پس از قتل احمد، جسد او را مثله کرده و در یک کانال آب در خیابان ابوذر تهران رها کردند. عاملان این جنایت بعد از قتل مرد جوان با یکدیگر ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک پسر است.

چندی قبل به اتهامات زن و مرد جوان در شعبه 74 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عبداللهی رسیدگی شد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم مقتول برای عاملان جنایت تقاضای قصاص کردند. سپس پری در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهامش گفت: من سال 68 با احمد ازدواج کردم او سال 83 می خواست برای کار به بندرعباس برود که با پادرمیانی پدرشوهر سابقم از این تصمیم خود منصرف شد. اواخر سال 84 او به طور ناگهانی برای کار به بندرعباس رفت و از آن به بعد تماسش با ما قطع شد. حتی سه بار برای یافتن احمد عکسش را در روزنامه ها چاپ کردم.

 

فرد ناشناسی نیز با خانواده پدرشوهر سابقم تماس گرفت و مدعی شد احمد در بندرعباس مشغول کار است. حدود 5 ماه پس از ناپدیدشدن شوهرم، با غدیر ازدواج کردم که حاصل آن یک پسربچه می باشد.

در ادامه جلسه دادگاه، دختر مقتول با رد ادعاهای مادرش، گفت: مادرم غدیر را قبل از اینکه پدرم ناپدید شود به خانه مان می آورد و مدعی بود قرار است قاتل پدرم با خاله ام ازدواج کند.

پری در خصوص اظهارات دخترش گفت: حرف های او را قبول ندارم و من قبل از ناپدید شدن همسرم هیچ ارتباطی با غدیر نداشتم.

در ادامه جلسه دادگاه غدیر در جایگاه قرار گرفت که او نیز با رد اتهاماتش گفت: من و احمد با هم دوست بودیم حتی یک بار من در یک درگیری چاقو خوردم که احمد مرا به بیمارستان برد. او خیلی مهربان بود پس چطور می توانم دست به قتلش زده باشم.

رئیس دادگاه: شما اقرار کرده اید که پس از قتل، جسد را مثله کرده و در یک کانال آب در خیابان ابوذر تهران انداخته اید.

غدیر: این اعترافات تحت فشار بازجویی بود.

رئیس دادگاه: در بخشی از اعترافاتت اعلام کرده ای احمد را با همدستی یک فرد افغانی به نام بهزاد به قتل رسانده ای، در این باره چه توضیحی داری؟

غدیر: به خاطر دشمنی که با بهزاد داشتم این دروغ را مطرح کردم.

در ادامه جلسه، رئیس دادگاه محاکمه را غیرعلنی کرد تا به دیگر اتهامات متهمان رسیدگی شود .

پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه وارد شور شده و غدیر و پری را به اتهام مشارکت در قتل عمدی به قصاص محکوم کردند.
/مهر