اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت در باغ به خاطر یک دی‌وی‌دی!



جنایت در باغ به خاطر یک دی‌وی‌دی!

مرد خشنی که به اتهام آدمکشی در یکی از باغ‌های «شهریار» بازداشت شده است، دیروز در دادگاه کیفری استان تهران از خود دفاع کرد.

حوادث - به گزارش فرهیختگان، سحرگاه یکم آبان ۱۳۸۹ بانویی جوان به کلانتری ۱۶ شهرک «اندیشه» شهریار رفت و کمک خواست. این زن گفت: ۴۰ روز پیش برادر ۳۲ ساله‌ام «حسین- ک» از خانه‌مان بیرون رفت اما دیگر برنگشت. برادرم سال‌هاست مواد مخدر مصرف می‌کند و شک ندارم اتفاق بدی برایش افتاده است.

 

پرونده با صدور دستور قضایی به اداره آگاهی سپرده و تلاش برای کشف کلید معما آغاز شد. در حالی که تحقیق میدانی پلیس ادامه داشت، بار دیگر خواهر «حسین» به اداره آگاهی «شهریار» رفت و گفت: از دوستان برادرم شنیده‌ام یک زن معتاد به نام «مهناز» می‌داند چه بلایی بر سر «حسین» آمده است.

 

ماموران با اطلاعاتی که از خواهر «حسین» گرفتند، به سراغ «مهناز» ۳۰ ساله رفتند و به بازجویی از این زن پرداختند. «مهناز» ابتدا وانمود کرد از ماجرا بی‌اطلاع است. وی اما وقتی در بن‌بست اطلاعاتی قرار گرفت، گفت «حسین- ک» قربانی خشم مرد ۳۷ ساله‌ای به نام «داوود-ح» شده است.

 

«مهناز» اظهار داشت: برای مصرف مواد مخدر به یک باغ در «شهریار» رفته بودم که «حسین» و «داوود» با هم درگیر شدند. در آن بین «داوود» با چاقو به جان «حسین» افتاد و او را کشت. به‌شدت ترسیده بودم و می‌خواستم فرار کنم اما «داوود» راهم را بست. به خاطر تهدیدهای «داوود» مجبور شدم در دفن کردن جنازه به او کمک کنم. «داوود» بعد از جنایت به بندرعباس فرار کرد و دیگر آن مرد را ندیدم.

 

همزمان با افشای راز جنایت، کارآگاهان به بندرعباس رفتند و «داوود» را ناغافل دستگیر کردند. این مرد که می‌دانست دستش رو شده است، لب به بیان حقیقت گشود. وی گفت: وقتی وارد باغ شدم، «حسین» و «مهناز» را دیدم که با هم درگیر بودند. «مهناز» می‌گفت «حسین» قصد داشته یک دستگاه «دی‌وی‌دی» از داخل ساک من بدزدد و به همین دلیل با او درگیر شده بود. با شنیدن آن حرف، عصبانی شدم و به «حسین» حمله کردم. او هم به روی من چاقو کشید و... .

 

پس از بازسازی صحنه جنایت، کیفرخواست صادر و به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در نشست رسیدگی به این ماجرا که دیروز به ریاست قاضی «اصغر عبداللهی» و با حضور چهار مستشار تشکیل شد، ابتدا نماینده دادستان پایتخت کیفرخواست را خواند. «کاکلی» اظهار داشت: با توجه به مدرک‌های موجود برای «داوود- ح» اشد مجازات می‌خواهم.سپس مادر داغدار در جایگاه ویژه ایستاد و با اشاره به «داوود» گفت: این مرد، بی‌رحمانه پسرم را کشت. به هیچ قیمتی رضایت نمی‌دهم.

 

نوبت دفاع به «داوود - ح» که رسید، منکر جنایت شد: قبول دارم در باغی که سرایدار آن بودم، با «حسین- ک» درگیر شدم اما من او را نکشتم. باور کنید «مهناز» قاتل «حسین- ک» است. من فقط به آن زن کمک کردم تا جنازه را دفن کند.

در پایان این نشست، هیات قضایی با اعلام تنفس وارد شور شد تا رای صادر کند./فرهیختگان

 

 

 


ویدیو مرتبط :
دانلود اموزش طراحی لیبل , برچسب , کاور سی دی و دی وی دی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مانچینی: هرگز قصد نداشتم دی یونگ را به خاطر تکل روی بن عرفا از تیم کنار بگذارم



 

 

 

مانچینی: هرگز قصد نداشتم دی یونگ را به خاطر تکل روی بن عرفا از تیم کنار بگذارم

 

روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که هرگز قصد نداشت نایجل دی یونگ را به دلیل تکل خشنی که روی پای حاتم بن عرفا رفت، از ترکیب تیم کنار بگذارد.

تکل خشن دی یونگ موجب شد تا پای بن عرفا بشکند و هافبک فرانسوی نیوکاسل از آن زمان نتوانسته برای تیمش به میدان برود.

بعد از این اتفاق برت فن مارویک، سرمربی تیم ملی هلند، دی یونگ را برای مدتی از فهرست تیم کنار گذاشت.

در حالی که منچسترسیتی باید بار دیگر مقابل نیوکاسل یونایتد قرار بگیرد، مانچینی تاکید کرد که چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد و هرگز به فکر کنار گذاشتن یونگ از تیم نبوده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من برای اتفاقی که برای بن عرفا رخ داد، متاسفم اما چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. در دنیا بازیکنان زیادی هستند که مانند نایجل تکل می زنند. در این مورد او کمی بدشانس بود.

اما او بازیکن فوق العاده ای است و برای ما اهمیت زیادی دارد. او تنها بازیکن با چنین خصوصیتی است که ما در اختیار داریم. او همیشه جلوی مدافعان می ایستد و کمک زیادی به آنها می کند. البته او به هافبک ها ومهاجمان نیز کمک می کند.