اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت جدید داعشی ها علیه 10 پزشک


یک منبع محلی در استان نینوا تاکید کرد که گروه تروریستی داعش 10 پزشک را به سبب خودداری از درمان مجروحان گروه تروریستی داعش در جنوب شهر موصل اعدام کرد.

پایگاه خبری شبکه العالم: یک منبع محلی در استان نینوا تاکید کرد که گروه تروریستی داعش 10 پزشک را به سبب خودداری از درمان مجروحان گروه تروریستی داعش در جنوب شهر موصل اعدام کرد.

 این منبع محلی در گفت وگو با السومریه نیوز تصریح کرد: "عناصر گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه 10 پزشک را در محله حمام العلیل در جنوب شهر موصل به ضرب گلوله اعدام کردند".

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: علت اعدام این افراد نافرمانی از دستورات داعش برای درمان مجروحان این گروه تروریستی است.

گروه تروریستی داعش از زمان کنترل بر بخشهای وسیعی از شهر موصل، دهها نفر از مردم را به سبب سرپیچی از دستورات خود به طور فردی یا گروهی اعدام کرده است.

عملیات هفته های اخیر ارتش عراق و نیروهای مردمی این کشور بخش های وسیعی از مناطق تحت سلطه تروریست های داعش را آزاد کرده است.


ویدیو مرتبط :
تیرباران دو داعشی جنایت کار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت پسر بچه 10 ساله داعشی! +عکس


گروه موسوم به (داعش) یک ویدئوی جدید از صحنه اعدام دو مرد روس به اتهام جاسوسی از این گروه را منتشر کرد.

عصر ایران: گروه موسوم به (داعش) یک ویدئوی جدید از صحنه اعدام دو مرد روس به اتهام جاسوسی از این گروه را منتشر کرد.

روزنامه "ایندپندت" بریتانیا نوشت: داعش در ویدئوی جدید خود که در وب سایت خود (الحیات) قرار داده ، دو مرد روس را که مدعی است از این گروه جاسوسی می کرده اند را به دست بک کودک 10 ساله اعدام می کند.

در این ویدئو یک کلت در دست کودک داعشی دیده می شود و طبق سنت مرسوم داعشی ها مردی در بالای سر دو فرد اعدامی نخست بیانیه ای قرائت می کند و سپس کودک داعشی به سر دو مرد روس شلیک می کند.

مرد داعشی در ویدئو می گوید این دو مرد عضو سرویس اطلاعاتی روسیه هستند که برای جاسوسی از داعش به سوریه اعزام شده اند.

گروه داعش روز دوشنبه نیز ویدئوی یک نوجوان 14 ساله انتحاری را منتشر کرد که در استان صلاح الدین عراق دست به حمله انتحاری می زند.

ویدئوی جدید منتشره از سوی داعش با نام " افشای یک دشمن از درون " منتشر شده است.

مرد داعشی در این ویدئو می گوید این دو مرد روس در ازای پرداخت پول به دنبال جمع آوری اطلاعات از ستیزه جویان وابسته به داعش و رهبران آنها بوده اند. او می افزاید این دو مرد به ویژه به دنبال کشف سرنخ هایی از اعضاء چچنی تبار عضو داعش بوده اند.

چارلی وینتر پژوهشگر ضد تروریسم در اندیشکده " کوییلیام " در بریتانیا به ایندپندنت می گوید به نظر می رسد دلیل استفاده از کودکان در ویدئوهای اخیر داعش صرف نظر از اینکه این کودکان واقعا دست به اعدام یا اعمال انتحاری می زنند یا صرفا یک صحنه سازی تبلیغاتی است، افزودن یک عامل شوکه کننده به این ویدئوهاست.

کودک 10 ساله داعشی در پایان این ویدئو در پاسخ به سوالی درباره آینده اش با خنده می گوید:" من ذبح کننده کفار برای شما خواهم بود. " این کودک می افزاید: "به اذن خدا در آینده مجاهدی چون شما خواهم شد. "

جنایت پسر بچه 10 ساله داعشی +عکس

جنایت پسر بچه 10 ساله داعشی +عکس

جنایت پسر بچه 10 ساله داعشی +عکس

جنایت پسر بچه 10 ساله داعشی +عکس

جنایت پسر بچه 10 ساله داعشی +عکس