اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت بی سابقه تلاش پسر13 ساله برای رابطه با مادرش! + عکس



جنایت بی سابقه تلاش پسر13 ساله برای رابطه با مادرش! + عکس

پلیس همچنان به دنبال انگیزه قتل گریتچن کروکس توسط پسر 13 ساله‌اش نوآه است...

پلیس همچنان به دنبال انگیزه قتل گریتچن کروکس توسط پسر 13 ساله‌اش نوآه است. پلیس بعد از تماس پسرک، با جسد زنی در خانه مواجه شد که چند بار توسط پسر نوجوانش به او شلیک شده بود.

 

 قتل گریتچن کروکس,تجاوز,اخبار حوادث,ارتکاب جنایت ,اخبار تجاوز,اخبار حوادث,

 

تاکنون هیچ گونه سابقه ارتکاب جنایت در اعضای این خانواده سابقه نداشته است. بنا به گفته‌ها پسرک 13 ساله با یک اسلحه شکاری چند بار به مادر 37 ساله‌اش شلیک کرده است ، ولی بی سابقه بودن این جنایت از آن جهت است که وی سعی در سوء استفاده جنسی از مادرش کرده است.

 

 قتل گریتچن کروکس,تجاوز,اخبار حوادث,ارتکاب جنایت ,اخبار تجاوز,اخبار حوادث,

گریتچن کروکس و همسرش

 

اکنون با توجه به این مسئله متخصصان سلامت روحی می‌گویند که آن‌ها هرگز با این مسئله در بین نوجوانان مواجه نشده بودند./نیک صالحی


ویدیو مرتبط :
ببین چیکار کرده این پسر13 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش آنلاین دختر 11 ساله توسط مادرش/رابطه نامشروع به ازای چند دلار+عکس



فروش آنلاین دختر ,فروش دختر

فروش آنلاین دختر 11 ساله توسط مادرش/رابطه نامشروع به ازای چند دلار+عکس

به گزارش پلیس مادر آمریکایی به اتهام فروش فرزند خود در صفحات اجتماعی اینترنت به صورت آنلاین در میسوری آمریکا دستگیر شد.

 مادر 27 ساله برای تأمین هزینه های خود و برای تأمین مواد مخدر مصرفی، تصاویر برهنه دختر 11 خود را به صورت آنلاین به ازای چند دلار به کاربران اینترنتی می‌خروخت.

به گزارش این خبرگزاری عمل وقیحانه وی تا حدی بود که در مواردی دختر 11 ساله اش را وادار به برقراری رابطه نامشروع در ازای پرداخت پول از طرف متقاضیان می نمود. این مادر و دختر 11 ساله به همراه پدر بزرگ پدری در آپارتمانی در کرافورد میسوری ساکن بودند.

جنایت این مادر زمانی فاش شد که پدر بزرگ این دختر 11 ساله که محروم از راه رفتن بود تاب تحمل رنج دختر بچه 11 ساله را نداشت و با تماس با مرکز فوریت های پلیس مأمورین را به این مسئله واقف نمود.

مادر وی که برای برقراری یک قرار ملاقات و تحول گرفتن پول چند ساعت از منزل خارج شده بود هنگام بازگشت به همراه فرد ملاقات شده پس از ورود به منزل توسط پلیس میسوری دستگیر شدند.

این زن به اتهام فروش دختر خود برای رابطه جنسی و ارسال عکس های برهنه وی به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی بازداشت شد.

پس از دستگیری وی پدربزرگ وی از مبحوس شدن وی ابراز خرسندی نمود و گفت: امیدوار است دیگر عاملین این تجاوز جنسی نیز دستگیر شوند.

در صورت محاکمه این مادر دست کم 14 سال زندانی در پی خواهد داشت. وی تا تکمیل پرونده اش در بازداشت پلیس به سر می برد. /باشگاه خبرنگاران