اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جنایت برای فرار از مزاحمت‌های پسر معتاد



جنایت برای فرار از مزاحمت‌های پسر معتاد

اعتیاد پسر جوان به مواد‌مخدر چنان شدید بود که پدر و برادرش وقتی دیدند نمی‌توانند او را ترک دهند، نقشه قتل وی را عملی کردند.

یک‌ماه پیش، با پیداشدن جسد مرد جوانی در بیابان‌های اطراف شهرستان بروجرد، تیمی از کارآگاهان برای کشف راز این جنایت وارد عمل شدند. جسد مرد جوان در حالی پیدا شد که روی گردنش آثار کبودی به چشم می‌خورد و بررسی‌ها نشان می‌داد که وی به قتل رسیده و سپس جسدش به این محل منتقل شده است.

 

از آنجا که هیچ مدرک شناسایی و سرنخی که هویت مقتول را فاش کند پیدا نشده بود، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و مأموران به بررسی پرونده‌های افراد گمشده پرداختند اما باز هم نتوانستند ردی از قربانی به‌دست آورند.

در ادامه، با انگشت‌نگاری از جسد و ادامه بررسی‌ها، هویت قربانی معلوم و مشخص شد که وی جوانی به نام رامتین است که در یکی از شهرهای اطراف زندگی می‌کند. مأموران راهی خانه رامتین شدند و دریافتند که آنها به‌رغم گم شدن فرزندشان، ماجرا را به پلیس اطلاع نداده و در این‌باره چیزی به کسی نگفته‌اند. همین مسئله ظن مأموران را برانگیخت و آنان به تحقیق از پدر و برادر مقتول پرداختند. حرف‌های پدر و پسر درباره مقتول و نحوه گم شدن او با هم متناقض بود و این یعنی آنها رازی را از پلیس مخفی می‌کردند.

سرهنگ دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با بیان این خبر گفت: پدر و پسر بازداشت شدند و بازجویی از آنها ادامه یافت تا اینکه راز جنایت را فاش و به قتل رامتین اعتراف کردند. آنها گفتند که رامتین اعتیاد شدیدی به مواد‌مخدر داشت و بر سر همین مسئله مدام برای اعضای خانواده مزاحمت ایجاد می‌کرد.

 

پدر و برادر او بارها سعی کردند وی را ترک دهند اما هر بار که او را به کمپ می‌بردند، پسر جوان از آنجا فرار می‌کرد و به خانه برمی‌گشت. او برای تأمین هزینه خرید مواد، مدام مزاحم خانواده‌اش شده و حتی با آنها درگیر می‌شد.

به همین دلیل پدر و برادرش که از دست او خسته شده بودند، تنها راه نجات از این وضع را قتل رامتین دانستند و او را با استفاده از طناب خفه کردند. سپس جسد را به اطراف شهرستان بروجرد منتقل و در آنجا رها کردند و در این مدت نیز تصور نمی‌کردند هویت او فاش شد.

رئیس پلیس لرستان با اشاره به اینکه 25روز پس از کشف جسد، هویت قربانی و راز قتل او فاش شد، تأکید کرد: بعد از اعترافات متهمان، برای آنها قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد./همشهری

 


ویدیو مرتبط :
فرار از کمپ_توهم خنده دار یه معتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت در خانه مجردی دختر جوان/ دختر شیشه‌ای پسر معتاد را با ضربات چاقو به قتل رساند



اخبار حوادث - جنایت در خانه مجردی دختر جوان/ دختر شیشه‌ای پسر معتاد را با ضربات چاقو به قتل رساند

دختر شیشه ای كه در پاتوق خود مرد معتاد با ضربه چاقو به قتل رسانده بود در آخرین جلسه از خود دفاع كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 19 مرداد سال جاری، ماموران كلاتری 132 شهرزیبا در جریان مرگ مشكوك مرد جوانی قرار گرفتند. آنها بلافاصله برای تحقیق در محل حادثه حاضر و با جسد مردی به نام پرویز روبه‌رو شدند كه با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. ماموران و جمشیدی بازپرس كشیك قتل تهران به تحقیق در این رابطه پرداختند.
 
یكی از شاهدان در جریان تجسس ها به ماموران گفت: در طبقه بالایی خانه ما دختری به نام بهناز به صورت مجردی زندگی می كند. آن روز از خانه آنها صدای درگیری شنیدم و وقتی به طبقه بالا رفتم در خانه باز بود و مقتول خونین در پذیرایی افتاده بود. دختر جوان دیگری هم بلافاصله از خانه فرار كرد. من هم پلیس و اورژانس را در جریان قرار دادم.
 
با این اظهارات همزمان با تحقیقات كارآگاهان به دستور بازپرس، این دختر جوان را بازداشت كردند.
 
وی پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: من در این خانه به تنهایی زندگی می كردم و به شیشه اعتیاد داشتم. برای همین در پاتوق خرید مواد با دختر جوانی به نام آزیتا آشنا شدم كه او هم معتاد به شیشه بود. آزیتا همیشه با مقتول به خانه من می‌آمد و با هم شیشه مصرف می‌كردیم. روز حادثه پس از مصرف مواد آزیتا و پرویز با هم درگیر شدند. وقتی درگیری آنها بالا گرفت ناگهان آزیتا با چاقو چند ضربه به پرویز زد. من شوكه شده بودم و مقتول هم خونین نقش بر زمین شده بود كه آزیتا به سرعت از خانه من فرار كرد.
 
با این اظهارات ماموران به تحقیق در این خصوص پرداختند و خیلی زود متهم اصلی را دستگیر كردند. این دختر در بازجویی ها به ماموران گفت: من و پرویز با هم دوست بودیم و همیشه به خانه بهناز می رفتیم. آن روز داشتم با چاقو گردو می شكستم كه با پرویز درگیر شدم و در حالیكه مواد كشیده بودم با چاقو به او ضربه زدم.
 
با اعتراف این دختر وی با قرار قانونی روانه زندان شد. این دختر جوان صبح امروز در آخرین جلسه بازپرسی خود در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران به بازپرس گفت: باور كنید قصد كشتن نداشتم و فقط لحظه ای كنترلم را از دست دادم.
 
پس از این جلسه قرار است به زودی كیفرخواست این پرونده صادر و دختر جوان در مقابل قضات دادگاه كیفری بایستد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران