اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جناب شهردار، سردار شما مسئولید



اخبار,اخباراجتماعی,شهرداری تهران


 اخبار اجتماعی - جناب شهردار، سردار شما مسئولید

  این هشداری است به مسئولینی که شاید فراموش کردند جایگاه و مقامی که دارند فقط برای خدمت است و حقی از جانب مردم بر آنها و این فقط باید راهی برای خدمت رسانی باشد و لا غیر

در خبر ها آمده است ( سایت تابناک مورخ 93/05/26 کد خبر: ۴۲۶۵۸۷ ) بخاطر درگیری ماموران سد معبر شهرداری منطقه ی 4 تهران با یکی از کارگران ، متاسفانه این هموطن به دلیل شدت آسیب های وارده - که به نقل از فرزند 14 ساله ی او که شاهد ماجرا هم بوده است بخاطر اصابت پنجه ی بوکس  - بعد از یک هفته بستری بودن جان بجان آفرین تسلیم نمود .


این حادثه ی دردناک که علی الاصول باید نشان دهنده ی لایه های پنهان روابطی باشد که در حوزه ی سد معبر ، بین ماموران و متخلفین ( که بعضا بخاطر نداشتن شغل مناسب یا افزایش درآمد برای نجات از زندگی فلاکت بار اقدام به برپانمودن محل کسبی آنچنانی می کنند ) وجود دارد ، باید ذهن شهردار محترم را به سمت فرهنگ سازی و ارتقای جایگاه انسانیت در اذهان کارمندان تحت مدیریت ایشان بیش از هر اقدام دیگری سوق دهد !


کارگری مرد ، خانواده ای بی سرپرست شد و فرزندانی بی پدر ...
آیا اولویتی برای مسئولین نیست که بجای صدور بخشنامه های عجیب و غریب و هزینه ساز بفکر ایجاد انقلابی اخلاقی در اندیشه های کارمندان خود باشند ؟ از توجیه عجیب رفتارهای برخی معلمین و ناظمین مدرسه در آزار و اذیت دانش آموزان و کودکانی که در مهد کودک در حال گذران زندگی هستند بگیریم تا درگیری فیزیکی مامورین سد معبر که منجر به مرگ هموطنی می شود ، از انواع رفتارهای مستبدانه در ادارات با مردم بگیریم تا بایگانی نمودن طرح تکریم ارباب رجوع .

 

از انواع بلاتکلیفی های اقتصادی بگیریم تا مرگ و میرهای ناشی از حوادث جاده ای ،هوایی و ریلی . از مرگ های داخل معادن بگیریم تا غرق شدن در دریا ها .از استیضاح وزیر افشاگر بگیریم تا آلودگی های شیر و هوا و بنزین و گوشت و خون و ... از اختلاس های نجومی بگیریم تا معوقات بانکی کلان مهره های خاص .از بازداشتگاه کهریزک و مرگ بعضی ها بگیریم تا .... یا خلاصه تر بگوییم :


از آسمان و زمین و زیر زمین بگیریم تا ریسمان و هوا و پشت بام . گمونم بقیه اش را نگیریم بهتر باشد ، نه ؟!

 

 اخبار اجتماعی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
رد شدن جناب شهردار با تانک از روی مرسدس بنز متخلف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه نامشروع با زن متاهل جناب شهردار را به کشتن داد +تصاویر



 اخبار حوادث - رابطه نامشروع با زن متاهل جناب شهردار را به کشتن داد +تصاویر

  "دومینیک لی‌بوچر" شهردار 55 ساله «برت ویل‌لی رابت» واقع در «نرماندی» و شمال غربی فرانسه با ضربه‌های هولناک چاقوی یک مرد به قتل رسید و پس از این حادثه مأموران امنیتی بلافاصله به محل مورد نظر رفتند تا تحقیقات میدانی خود را آغاز کنند.

طبق گزارش پلیس «نرماندی» قاتل یکی از روستاییان بوده که شهردار را به داشتن ارتباط نامشروع با همسرش متهم می‌کرد و پس از این جنایت در اطراف محل جنایت خودش را هم با چاقو به قتل رساند.

 اخبار,اخبار حوادث,رابطه نامشروع


مأموران ویژه قتل، جسد غرق در خون شهردار را در استخر خانه‌اش پیدا کردند و گزارش پزشکی قانونی وارد آمدن ضربه‌های پیاپی چاقو را در نقاط مختلف بدن وی تأیید کرده‌است.براساس گفته‌های سخنگوی پلیس «نرماندی» قتل در نیمه شب پریشب و اوایل صبح صورت گرفته است. «آلبرت گیلبوت» از اهالی روستا در مصاحبه با خبرنگاران محلی اعلام کرد: از چندی پیش رفتار مشکوک همسر مرد روستایی و رفت و آمدهای وی به دفتر شهردار، موجب درگیری لفظی این مرد با شهردار شده‌بود که پس از تعقیب شهردار سرانجام راز ارتباط پنهانی او فاش شد و مرد روستایی نقشه قتل را طراحی کرد.

 

 اخبار,اخبار حوادث,رابطه نامشروع

 اخبار حوادث - ایران