اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جمع آوری بیلبورد استرداد به خاطر زن خارجی


پخش‌کننده فیلم سینمایی «استرداد» به پایین کشیده شدن بیلبوردهای این فیلم توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعتراض کرد.

ایسنا: پخش‌کننده فیلم سینمایی «استرداد» به پایین کشیده شدن بیلبوردهای این فیلم توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعتراض کرد.

سعید خانی، مدیر پخش دفتر «نسیم صبا» در این‌باره توضیح داد: متاسفانه اگرچه تبلیغات محیطی «استرداد» از سوی اداره کل ارشاد استان تهران تایید شده بود اما سازمان زیباسازی شهرداری به صورت کاملا خودجوش بیلبوردهای این فیلم را از سطح شهر تهران پایین کشیده است.

وی ادامه داد: همچنین سازمان زیباسازی به شرکت‌های طرف قرارداد خود گفته است که دیگر حق ندارند بیلبوردهای «استرداد» را به شکل قبل نصب کنند. این در حالی است که ما تمام مدارک تایید بیلبوردها را توسط مرجع تصمیم گیرنده یعنی اداره‌ کل ارشاد استان تهران را به سازمان زیباسازی شهرداری تحویل داده‌ایم.

پخش کننده «استرداد» ضمن اعتراض به خلف وعده سازمان زیباسازی در قراردادهای منعقد شده تاکید کرد: متاسفانه این اقدام باعث ضرر مالی برای ما به عنوان پخش‌کننده «استرداد» شده و در فروش فیلم نیز تاثیرگذار گذاشته است.

خانی همچنین ضمن ابراز تاسف از برخورد سلیقه‌ای مدیران فرهنگی اظهار کرد: متاسفانه می‌بینیم که اداره کل ارشاد تهران نظر سازمان زیباسازی را قبول ندارد و مدیران سازمان زیباسازی شهرداری هم نظر اداره کل ارشاد استان تهران را نمی‌پذیرند و این سلیقه‌ای عمل کردن باعث زیان دیدن ما شده است.

مسئول پخش دفتر «نسیم صبا» ددر پایان سخنانش خاطرنشان کرد: شاید جالب‌ترین بخش ماجرا این است که دوستان در سازمان زیباسازی شهرداری تهران به ما گفته‌اند اگر می‌دانستیم آن خانمی که نقاشی‌اش روی بیلبوردهای «استرداد» بوده، یک بازیگر خارجی است، بیلبوردها را پایین نمی‌کشیدیم. یعنی مدیر ما بدون اینکه از چیزی اطلاع داده باشد، تصمیمی به ضرر دیگران می‌کند و این جای تاسف دارد.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «استرداد» به کارگردانی علی غفاری، نویسندگی علیرضا طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری در گروه «آفریقا» در حال اکران است.

در فیلم سینمایی «استرداد»، حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، الیسا کاچر، الکساندر ناوانف، سیامک چراغی پور، صالح میرزآقایی، علی رام نورایی، بهنام تشکر، شیرین یزدان‌بخش و ... حضور دارند.

این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد و به موضوع غرامت جنگی می‌پردازد که قرار بود توسط انگلستان، آمریکا و شوروی برای جنگ جهانی دوم به ایران داده شود و مربوط به مقطع زمانی ۱۳۳۲ است.


ویدیو مرتبط :
روند جمع آوری و هزینه پولهای جمع شده در صندوق صدقات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جمع آوری یک هفته نامه به خاطر عکس روی جلد



جمع آوری یک هفته نامه به خاطر عکس روی جلد

خبرگزاری مهر: مسئولان هفته‌نامه پنجره تصمیم گرفته‌اند به احترام مخاطبان خود، سالنامه نوروزی 92 خود را با جلد دیگری به کیوسک‌های مطبوعاتی بفرستند.

سجاد رحمانی، مدیر فنی و اجرایی هفته‌نامه پنجره در توضیح جمع‌آوری سالنامه این هفته‌نامه از روزنامه‌فروشی‌ها گفت: پس از آنکه این سالنامه شنبه 19 اسفند همراه با شماره جدید هفته‌نامه راهی کیوسک‌های فروش مطبوعات شد، برخی از مخاطبان مجله ضمن تماس با روابط عمومی این نشریه از چاپ تصویر نه چندان مناسبی از رئیس جمهور، ابراز ناخشنودی کردند و ما تصمیم گرفتیم به احترام مخاطبان و آقای احمدی‌نژاد، جلد مجله را تغییر داده و طی روزهای آینده با جلد جدید به دست خوانندگان برسانیم.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

سالنامه پنجره با انتخاب یک تصویر سیاه و سفید و نمایی درشت از چهره محمود احمدی‌نژاد برای روی جلد خود، تیتر «خسته نباشید آقای رئیس» را نیز روی همین تصویر درج کرده است.

برخی رسانه‌ها از جمع‌آوری هفته‌نامه پنجره از روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها به دلایل نامعلوم خبر داده بودند که به گفته رحمانی، این کار با هماهنگی دست‌اندرکاران و مسئولان نشریه و از سوی سازمان توزیع هفته‌نامه «پنجره» صورت گرفته و ارتباطی به نهادهای مسئول در حوزه مطبوعات ندارد.

مدیر فنی و اجرایی هفته‌نامه پنجره در پایان گفت: تغییر جلد پنجره ظرف چند روز آینده انجام شده و این سالنامه با جلد جدید به دست مخاطبان خواهد رسید./مهر