اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جمع‌ آوری تابلوهای مطب پزشكان از تهران


سازمان نظام پزشكی اعلام كرد شهرداری مناطقی از تهران طی چند روز اخیر و بدون اطلاع قبلی اقدام به جمع آوری تابلوهای مطب پزشكان كرده است.

 انتخاب: سازمان نظام پزشكی اعلام كرد شهرداری مناطقی از تهران طی چند روز اخیر و بدون اطلاع قبلی اقدام به جمع آوری تابلوهای مطب پزشكان كرده است.

 روابط عمومی سازمان نظام پزشكی روز دوشنبه با ارسال اطلاعیه ای اعلام كرد، تماس ها و گزارش های متعدد رسیده از سوی اعضای جامعه پزشكی در چند روز اخیر حاكی از اقدام ناگهانی شهرداری برخی مناطق از جمله مناطق 1 و 6 تهران در خصوص قطع و جمع آوری تابلوی مطب پزشكان تهرانی است.

این در حالی است كه شهرداری، به صاحبان مطب ها و اعضای جامعه پزشكی هیچ نامه یا اخطاری برای اصلاح یا جمع آوری تابلو ارسال نكرده است.

روابط عمومی این سازمان می افزاید: این عمل كه توسط سازمان زیباسازی شهرداری در مناطق مختلف انجام ‌شده ، ضمن تردیدهایی كه برای بیماران به وجود می‌آورد، اهانتی است به جامعه پزشكی كه موارد متعدد آن به سازمان نظام پزشكی گزارش شده است.

در حالی كه اگر نیاز به جابجایی و یا تعویض تابلو باشد، مجریان امر می‌توانند با هماهنگی پزشكان نسبت به انجام آن اقدام و در صورت امتناع، به سازمان نظام پزشكی گزارش كنند تا اقدام لازم به عمل آید.   


ویدیو مرتبط :
روند جمع آوری و هزینه پولهای جمع شده در صندوق صدقات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جمع آوری تابلوهای پارک ممنوع از سطح تهران


رئیس پلیس راهور تهران از آغاز اصلاح و جمع آوری تابلوهای غیر ضرور پارک ممنوع و پارک مطلقا ممنوع خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهور تهران از آغاز اصلاح و جمع آوری تابلوهای غیر ضرور پارک ممنوع و پارک مطلقا ممنوع خبر داد.

سرهنگ تیمور حسینی در گفتگویی اظهار داشت: پس از اعلام رئیس پلیس راهور درباره کاهش تابلوهای پارک ممنوع و ساماندهی انتقال خودروها به پارکینگ، این موضوع در دستور کار ماموران راهور تهران قرار گرفت و در حال حاضر مشغول آمایش تابلوها و کاهش آنها در سطح شهر هستیم.

وی ادامه داد: تابلوهای اضافی از سطح شهر جمع آوری و برخی از تابلوهای توقف ممنوع نیز زمان دار می شوند.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به ساماندهی انتقال خودروهای متخلف به پارکینگ افزود:براساس قانون رانندگان خودروهای جرثقیل حق ندارند با استفاده از دستگاههای بانکی در هنگام حضور رانندگان  پولی دریافت کنند و موظفند خودرو را با حضور مالک تحویل وی دهند.

به گفته حسینی، تابلوهای راهنمایی در تهران قابلیت الکترونیکی شدن را دارند و بهتر است این تابلوها تغییر کرده و الکترونیکی شود.

وی از توقیف موتورهای سه چرخ خبر داد و گفت:ساماندهی موتورهای سه چرخ بر عهده پلیس نیست و براساس آئین نامه ها تردد این وسایل در سطح شهر ممنوع  است. ماموران پلیس در صورت مشاهده اینگونه وسایل نقلیه آنها را توقیف می کنند.

رئیس پلیس راهور تهران در واکنش به گلایه های مردم در مورد توقف خودروها درحاشیه بزگراهها قبل از ورودی محدوده طرح ترافیک با اعلام اینکه مشکلات ترافیکی پایتخت زیاد است،تاکید کرد: اگر ماموران به  صورت مقطعی در حال گشت زنی در این مناطق باشند از توقف خودروها جلوگیری کرده و آنها را اعمال قانون می کنند.