اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جمشید مشایخی در منزل بستری شد


مراسم افتتاحیه جشنواره امسال درحالی برگزار شد که جمشید مشایخی(یکی از تقدیر شدگان در جشنواره امسال) بلافاصله پس از حضور در این مراسم به بیمارستان منتقل شد.

خبرگزاری ایلنا: مراسم افتتاحیه جشنواره امسال درحالی برگزار شد که جمشید مشایخی(یکی از تقدیر شدگان در جشنواره امسال) بلافاصله پس از حضور در این مراسم به بیمارستان منتقل شد.



مشایخی که برای لحظاتی بر بالای سن حاضر شده بود، پس از مراسم احتمالا به دلیل افت فشار، به بیمارستان منتقل شد.

علی رویین تن(کارگردان سینما) با اعلام این خبر گفت: پس از آنکه در بیمارستان مشایخی زیر سرم قرار گرفت، حال عمومی اش رو به بهبود گذاشت و سپس به منزل منتقل شد.

وی یادآور شد: حال عمومی مشایخی هم اکنون خوب است.


ویدیو مرتبط :
عیادت قلعه‌ نویی از جمشید مشایخی که در بیمارستان بستری بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید علی صالحی در منزل بستری است



 

سید علی صالحی در منزل بستری است

 

سیدعلی صالحی (شاعر و تئوری پرداز ادبی) كه اردیبهشت ۸۹ یكی از حادترین سكته های قبلی را پشت سر گذاشت، مجدداً در ۲۵ دی سال جاری، در پی وخامت احوال عمومی، در بیمارستان لاله بستری شد.

سید علی صالحی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این خبر افزود: همان روز تحت عمل بالون و استنت رگ های قلب قرار گرفتم. عمل توام با توفیق بود، و به بخش منتقل شدم، اما حدود ساعت یك بعدازظهر ناگهان دچار خونریزی شدید داخلی شدم. چندان كه در فاصله نیم ساعت به كما رفتم.

وی ادامه داد؛ تزریق مكرر كیسه های خون، بی پاسخ می ماند. تیم پزشكی، من را به اتاق عمل منتقل كردند و دست آخر جراحی به نتیجه رسید، و من بعد از هفت ساعت به هوش آمدم و هم اكنون در منزل، دوران درمان را طی می كنم.

صلاحی علت اعلام نكردن این خبر را تا به امروز اینگونه، موجه خواند كه: به این دلیل حالا خبر را می شنوید كه نخواستم مزاحم دوستان و رفت و آمدها و زحمت آنها بشوم. اگر شرایط عیادت وجود داشت، چه شفایی بالاتر از محضر اهل امید. به نظر می رسد قرار نیست به همین سادگی، این دنیای زیبا را ترك كنم. شعرهای خوشی در راه دارم. اصلاً معنای زندگی همین جدال با مرگ است..../ خبرگزارى ایلنا