اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جلسه صالحی‌امیری با کی‌روش و کفاشیان


سرپرست وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالی فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون های ورزشی خبر داد و گفت: روز پنجشنبه با رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برای بررسی مشکلات این رشته جلسه خواهم داشت.

خبرگزاری مهر: سرپرست وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالی فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون های ورزشی خبر داد و گفت: روز پنجشنبه با رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برای بررسی مشکلات این رشته جلسه خواهم داشت.

سیدرضا صالحی امیری درباره رفع مشکلات مالی فدراسیون فوتبال که مانع از اعزام این تیم به اردوی پرتغال شده است، اظهار کرد: فدراسیون برای رفتن به پرتغال مشکل مالی ندارد.

وی افزود: با رئیس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع صحبت کرده ام و قرار شده است که هزینه های مربوط به برگزاری اردوهای تیم ملی پرداخت شود. فردا با رئیس فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی برای بررسی این موضوعات ملاقات خواهم کرد.

وی درباره رفع مشکلات مالی فدراسیون ها نیز یادآور شد: حداکثر تا پایان شهریورماه مطالبات فدراسیون ها پرداخت می شود.


ویدیو مرتبط :
عصبانیت شدید کی روش پس از جلسه با کفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صالحی امیری: کی‌روش با قدرت به کارش ادامه خواهد داد



صالحی امیری, سرپرست وزارت ورزش و جوانان

صالحی امیری: کی‌روش با قدرت به کارش ادامه خواهد داد

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: کی‌روش با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جلسه‌ای که با اصحاب رسانه داشت در صحبت‌هایش اشاره کرد که فردا جلسه‌ای با کفاشیان و کی‌روش برگزار می‌کند.

وی در همین نشست اعلام کرد: کی‌روش با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و تیم ملی در ادامه راه برای برگزاری اردوها و انجام مسابقات برای جام جهانی مشکلی نخواهد داشت. تیم ملی با قدرت به جام جهانی می‌رود و ما مشکلات مالی را حل خواهیم کرد و این را فردا به کی‌روش و رئیس فدراسیون فوتبال خواهیم گفت.

وی درباره نحوه حل این مشکلات گفت: چند وقتی است که این مشکلات مطرح شده اما من وارد این فضا نشدم چون معتقدم باید با خرد جمعی پیش برویم. یک کارگروه تشکیل دادیم که کفاشیان در آن حضور پیدا کرد و به تفاهم رسیدیم، با توجه به حساسیت شرایط تیم ملی و شایعاتی که پیرامون کی‌روش بود فردا اعلام خواهم کرد که او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صالحی امیری در پایان گفت: سه جلسه از این کارگروه تاکنون برگزار شده و بر این اساس این تصمیم گرفته شده است./فارس