اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جلسه دولت و مجلس درباره توافق هسته‌ای


یک نماینده مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس برای ارائه گزارش وزیر امور خارجه از مذاکرات اخیر هسته‌ای در لوزان خبر داد.

ایسنا: یک نماینده مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس برای ارائه گزارش وزیر امور خارجه از مذاکرات اخیر هسته‌ای در لوزان خبر داد.

ایرج ندیمی اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین مجیدانصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور این پیشنهاد را در دیدار رئیس مجلس مطرح کرد و آقای لاریجانی و آقای نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور نیز با برگزاری نشست مشترک دولت ومجلس موافقت کردند.

به گفته ندیمی این نشست احتمالا سه شنبه شب برگزار خواهد شد و محمد جواد ظریف در این نشست گزارشی از مذاکرات اخیر هسته‌ای ایران و 5+1 در لوزان ارائه خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
اولین جلسۀ هیئت دولت بعد از توافق هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توکلی: دولت باید توافق هسته‌ای را به مثل یک لایحه به مجلس تقدیم کند



اخبار,اخبارسیاسی  , توکلی

احمد توکلی اظهار داشت: دولت باید توافق هسته‌ای با گروه 1+5 را مانند یک لایحه برای بررسی به مجلس تقدیم کند و گزارش آقای ظریف در مورد کلیات توافق منطقی نیست.

به گزارش  ایسنا، نماینده مردم تهران طی تذکر خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: من در گذشته نیز این موضوع را اخطار دادم و قرار شد هیات رئیسه بررسی کند. اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده در حالی که دولت بر اساس فرموده رهبری و قانون اساسی باید توافق نامه را در مجلس رسما بررسی و مانند یک لایحه تقدیم مجلس کند؛ در حالی که ما در یک گردنه مهم و تاریخی هستیم باید تلاش کنیم که هر چه سریعتر این لایحه بررسی شود و تحریم‌ها به معنای واقعی برداشته شود.

در پاسخ به تذکر نماینده تهران علی لاریجانی رئیس قوه مقننه گفت‌: وزیر می‌تواند گزارش را تقدیم مجلس کند. اما لوایح را باید دولت به مجلس دهد و این تذکر در این جا وارد است.

  اخبار سیاسی  -   ایسنا