اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جلال حسینی: گینه مثل نیجریه است


مدافع تیم ملی فوتبال می‌گوید مشخص نیست چه بازیکنی در جام جهانی فیکس بازی کند.

ایسنا: مدافع تیم ملی فوتبال می‌گوید مشخص نیست چه بازیکنی در جام جهانی فیکس بازی کند.

سید جلال حسینی در حاشیه تمرین روز سه‌شنبه تیم ملی فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است. تیم ملی تمرین‌هایش را در این چند روز به طور منظم انجام داده و دیروز هم مقابل کویت به میدان رفت که با برد زمین را ترک کرد.

او ادامه داد: فردا دیداری سخت‌تر نسبت به بازی با کویت داریم و خود را برای این بازی آماده می‌کنیم. اینکه خط دفاعی روز گذشته دو گل خورد یک چیز طبیعی است. فوتبال همین است. به هر حال بازیکنان بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شدند و خیلی با هم هماهنگ نبودند.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در ادامه گفت: تا زمانی که به آغاز جام جهانی باقی مانده هر دیدار تدارکاتی می‌تواند برای ما مفید باشد. فردا هم یک دیدار مهم با گینه داریم که می‌تواند با دیدار با نیجریه برابری کند. دو اردوی خوب قبل از جام جهانی در آفریقا و اروپا داریم که امیدوارم با آمادگی کامل به جام جهانی برویم.

حسینی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در جام جهانی بازیکن فیکس خواهد بود یا خیر گفت: اینجا تیم ملی است نه باشگاه. هر کسی تلاش می‌کند. همه بازیکنان خوب هستند و هرچه نظر کادر فنی باشد اتفاق می‌افتد.


ویدیو مرتبط :
سید جلال حسینی دختردار شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید جلال حسینی هم از دست استقلالی‌ها پرید



 

 

سید جلال حسینی هم از دست استقلالی‌ها پرید

 

بازیکنی که با استقلالی ها به توافق رسیده بود،قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.

سید جلال حسینی قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.این اتفاق در حالی افتاد که سید جلال یکی از بمب های فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات بود و استقلالی ها با اطمینان از اینکه حتما با این بازیکن قرار داد امضاء می کنند مدافعان خود را در لیست فروش قرار دادند.
به گزارش خبر آنلاین،حسینی که در حال حاضر در اردوی اتریش به سر می برد در حالی با سپاهانی ها به توافق رسیده است که رییس هیئت مدیره این باشگاه چندی قبل اعلام کرده بود او یکی از بازیکنانی است که سال گذشته سقف قرار داد را رعایت نکرده بود!هر چند محمد رضا ساکت در گفت و گوی دیگری منکر این قضیه شد اما این شایعه یک بار دیگر در لیگ پیچیده است که سید امسال هم بالای سقف قرارداد امضا کرده است.
با همه این تفاسیر مدافعی که حالا بمب خنثی شده حاجی فتح الله لقب گرفته است برای یک فصل دیگر در اصفهان توپ خواهد زد.سپاهانی ها برگه قرارداد را از طریق فکس برای او ارسال کرده اند و او با امضای آن با وجود قولی که به سرپرست آبی پوشان داده بود به حضور در استقلال «نه» گفت.