اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جلالی: با تراکتور برنامه 5 ساله دارم!


مجید جلالی بعد از بازگشت به تراکتورسازی گفت: قرار شد از امروز اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته را فراموش کنیم.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی بعد از بازگشت به تراکتورسازی گفت: قرار شد از امروز اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته را فراموش کنیم.

مجید جلالی بعد از بازگشت دوباره به هدایت تیم تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پس از اتفاقاتی که در این چند روز رخ داد امروز با باشگاه تسویه حساب کردم و وقتی در حال بازگشت به تهران بودم با من تماس گرفته شد که امروز جلسه هیات مدیره تراکتورسازی است.

وی افزود: من به درخواست مسئولان احترام گذاشتم و در این جلسه شرکت کردم. در این نشست آقایان اسبقیان مدیر کل تربیت بدنی استان، پورجمشیدیان، رئیس هیات مدیره و ابراهیمی مدیر عامل کارخانه و همچنین زینی زاده و سایر مسئولان تراکتورسازی حضور داشتند و صحبت های زیادی را مطرح کردیم که در نهایت با توجه به درخواستی که از من برای بازگشت صورت گرفت پذیرفتم که به کارم باز گردم.

جلالی ادامه داد: قرار شد که همه روزها را فراموش کنیم و با قدرت و تمرکز بهتر به موفقیت تیم فکر کنیم. البته پیشنهاد طرح 5 ساله را دادند  و قرار شده تا روی این موضوع فکر کنم.


ویدیو مرتبط :
کار کردن کودک 5 ساله با تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه 5 ساله جلالی در تراکتور چه شد؟!


حمیدزینی زاده مدیرعامل سابق تراکتور گفت :قرار بودبعد از رفتن من جلالی برنامه 5ساله خود را اجرا کند. هدف هیئت مدیره از این کار چه بود ؟

پانا: حمید زینی زاده گفت :من به مسائل قبل کاری ندارم وبه عنوان هوادار برای تیم تراکتور ارزوی موفقعیت می‌کنم .

 وی خاطر نشان کرد:من استعفای خود را به هیئت مدیره تقدیم کردم وهیئت مدیره بدون معطلی استعفای بنده را قبول کردند .

قرار بود اقای جلالی برنامه 5ساله خود را در تیم تراکتور ارائه دهند اما چه شد؟ فکر کنم ایشان در جایی دیگری برنامه خود را ادامه دهند ومن نمی دانم چرا هیئت مدیره این کار را انجام داد.

وی افزود : فوتبال ما در یک چالشی افتاده است که نیاز به کمک وزارت ورزش دارد واگر همه به هم کمک نکنیم وضع از این بدتر خواهد شد.