اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جفت گیری موش ها نر با آواز خواندن!


تحقیقات علمی نشان می دهد که موش های خانگی نر همانند گنجشک ها با صدا و آواز جنس مخالف خود را جذب می کنند.


صبح بخیر: تحقیقات علمی نشان می دهد که موش های خانگی نر همانند گنجشک ها با صدا و آواز جنس مخالف خود را جذب می کنند.

به گزارش صبح بخیر، محققان دانشگاه دامپزشکی وین دریافتند که موش های نر با ایجاد فرکانس های فوق صوتی که انسان ها آن را نمی شنود، نوعی موسیقی برای موش های ماده اجرا می کنند.

به گزارش شبکه الجزیره، این محققان در تحقیقات خود اصوات موش های مذکر را ضبط کردند و پس از پخش آهسته آن به این نتیجه رسیدند که آواز آنها بسیار شبیه آواز گنجشک ها است.

بر اساس این تحقیقات، موش های نر هنگامی که بوی جنس مخالف خود را حس می کنند، آواز سر می دهند و موش های مونث نیز قادر به تشخیص صدای موش غریبه و یا آشنا است.

به گفته محققان اتریشی، هر موشی قادر است از طریق صدا و آواز متوجه شود که آنها از خانواده و آشنایانش هستند یا نه.


ویدیو مرتبط :
آواز خواندن عروس نر برای ماده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل باورنکردنی ۵ زن بخاطر آواز خواندن در مجلس عروسی !!+ عکس



قتل باورنکردنی ۵ زن بخاطر آواز خواندن در مجلس عروسی !!+ عکس

 

 

پنج زن پاکستانی در روستایی در نزدیکی پایتخت این کشور توسط ریش سفیدان قبیله شان به دلیل رقصیدن و آواز خواندن در میان مردان در یک مجلس عروسی کشته شدند.حضور این زنان در مجلس شادی و عروسی به قیمت زندگی شان تمام شد. آنها بخاطر رقص و آواز خواندن در میان مردان در این مجلس به قتل رسیدند.

 


طبق تصاویر منتشر شده این زنان لباسهای پوشیده به تن و روسری به سر دارند و روی زمین نشسته و درحال دست زدن و آواز خواندن هستند ، چند روز بعد از این عروسی این زنان با گلوهای بریده شده در بیابانهای اطراف روستا پیدا شدند ، ناگفته نماند دو مرد ی که در این اتفاق این پنج زن را همراهی می کردند در اختیار پلیس پاکستان هستند و ۳ تیم پلیسی نیز در حال بررسی پرونده این قتلها هستند.

 

قتل, خشونتهای خانوادگی, قتل در مجلس عروسی

 

 

قتل, خشونتهای خانوادگی, قتل در مجلس عروسی

 

 

قتل, خشونتهای خانوادگی, قتل در مجلس عروسی

 

به گفته پلیس پاکستان خشونتهای خانوادگی و قبیله ای هرساله جان صدها زن و دختر را تهدید میکند.به گفته کمیسیون حقوق بشر در پاکستان تنها در سال گذشته ۹۴۳ زن و دختر قربانی خشونتهای قبیله ای در این کشور بوده اند..../فان پاتوق