اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جعل هویت افسر پلیس توسط مدل 23 ساله چینی (عکس)



ونگ را یونگ 23 ساله عکسهایی از خودش دریک سایت منتشر کرد که در بعضی از این تصاویر او با یک لباس پلیس دیده میشود.

او به قاضی دادگاه گفته است که تنها یک مدل است و برای حضور در این تصاویر حدود 300 پوند دریافت کرده است. این عکسها برای معرفی یک رمان جنایی پلیسی جدید تهیه شده است که توسط این خانم در توئیتر قرار داده شد.

اخبار حوادث , لباس پلیس , مدل


او بعد از اینکه کامنت های اعتراض آمیزی از سوی کاربران دریافت کرد این عکسها را برداشت اما پستها و کامنتهای اعتراض آمیز و خشم آلود همچنان در بلاگ او مشاهده می شود. این دختر اهل پکن است و 5 سال پیش و بعد از اتمام دوران مدرسه این شهر را ترک کرده است.

اخبار حوادث , لباس پلیس , مدل

قاضی دادگاه او را در خصوص اتهام جعل هویت پلیس بخاطر پوشیدن این لباسها گناهکار شناخته و به 9 ماه زندان محکوم کرد . این در حالی است که وی هنوز اتهاماتش را قبول ندارد و میگوید این کار یک حرکت حرفه ای در زمینه کاری اش بوده و او از عواقب این کار هیچ اطلاعی نداشته است.

منبع:parsnaz.ir


ویدیو مرتبط :
جعل هویت گمرکی کالا برای دور زدن قانون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری عجیب یک مدل 23 ساله برای خرید لباس و کفش +عکس



کلاهبرداری عجیب یک مدل 23 ساله برای خرید لباس و کفش +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این خانم مدل امریکایی با کپی کردن کارتهای اعتباری به صورت غیر قانونی بیش از 5 هزار پوند صرف خرید لباسها و کفشهای برندهای تجاری معروف کرد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

"سابین فلاچی" 23 ساله است او بیشتر این پول را صرف خرید کفشهای مارک دار کرد او با سه کارت اعتباری که به صورت غیر قانونی کپی برداری شده بود به فروشگاههای بزرگ رفته و در آخرین حرکت قصد خرج کردن حدود 9 هزار پوند از پولهای مردم را داشت. او خود را یک مدل ، طراح و هنرپیشه معرفی میکند . وی در دادگاه رسیدگی به پرونده اش ادعا کرد که اغفال شده است.وکیل او به خاطر این جرم و رابطه با یک مرد مسن او را سرزنش کرد.

او که وکیل تسخیری این زن در دادگاه بود در دفاع از او اعلام کرد که وی توسط معشوق سالخورده اش اغفال شده است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قاضی دادگاه معتقد است استفاده کنندگان از این کارتها یک باند تبهکار هستند که این زن تنها یکی از اعضای آن است. او یک سال پیش در حالی که سعی در خرید یک جفت کفش مارک دار به قیمت 1300 پوند داشت بازداشت شد.پلیس میگوید او هنکام دستگیری سه کارت کپی شده به همراه داشت که حدود 9 هزار پوند در حسابهای آن پول بوده است.وی برای انجام این حرکت مجرم شناخته شد و به 10 ماه زندان و 120 ساعت خدمت اجتماعی محکوم شد./پرداد