اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جعل تصویر دست دادن ظریف با اوباما +عکس


پس از انتشار خبر دیدار ظریف و اوباما، تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ادعا می‌شود این عکس از لحظه دست دادن وزیر امورخارجه ایران و رئیس‌جمهور گرفته شده است.

خبرگزاری فارس: به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود بررسی شد.

دیروز (دوشنبه) پس از پایان سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه که در حال خروج از سالن مجمع بود به طور اتفاقی با باراک اوباما رئیس جمهور و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که در حال ورود به محل مجمع عمومی بودند روبرو شد و سلام و احوالپرسی کرد و دست داد.

شایعه

جعل تصویر دست دادن ظریف با اوباما +عکس

پس از انتشار خبر فوق، تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید که  ادعا می‌شود این عکس از لحظه دست دادن جواد ظریف و باراک اوباما گرفته شده است.

واقعیت

جعل تصویر دست دادن ظریف با اوباما +عکس

کمی دقت در این عکس نشان می‌دهد که تصویر دست دادن ظریف با اوباما، فتوشاپی و جعلی است. همچنین بررسی خبرنگار ما نشان می دهد که اصل این عکس به دیدار رائول کاسترو رئیس جمهور کوبا با باراک اوباما اختصاص دارد.


ویدیو مرتبط :
‫روایت یک شاهد عینی از دیدار ظریف و اوباما/ کری، ظریف را به اوباما معرفی کرد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دست در جیب ظریف! (عکس)



اخبار سیاسی - دست در جیب ظریف! (عکس)

 

اخبار ,اخبار سیاسی ,محمد جواد ظریف

 اخبار سیاسی - عصر ایران