اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جعفرزاده: آمریکا چاره‌ای جز قبول برجام ندارد


یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به ممانعت حامیان توافق از رای گیری درباره طرح مخالفت با توافق هسته‌ای (برجام) در سنای آمریکا تاکید کرد که آمریکا چاره ای جز پذیرفتن برجام ندارد.

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به ممانعت حامیان توافق از رای گیری درباره طرح مخالفت با توافق هسته‌ای (برجام) در سنای آمریکا تاکید کرد که آمریکا چاره ای جز پذیرفتن برجام ندارد.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: اگرچه انرژی هسته‌ای برای ما هزینه بالایی داشته اما ما را به نقطه ای رسانده که آمریکایی ها مجبورشده اند پای میز مذاکره بیایند.

وی افزود:‌البته اگر موضوع هسته‌ای را با قیمت تمام شده و آنچه از شکست صهیونیسم و انزوای آمریکا به دست آورده ایم محاسبه کنیم، متوجه می شویم که این مسأله خیلی هم برای ما گران تمام نشده بلکه باعث شده ما به نقطه ای برسیم که آمریکایی ها مجبورند با ما ادامه بدهند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه تصمیم سنا بدور از انتظار نبوده است،‌ گفت: به نظر من ممانعت از مطرح شدن طرح مخالفت با توافق هسته‌ای یک نمایشنامه سیاسی بود. زیرا آمریکایی ها چاره ای جز این ندارند. ما در حوزه دانش هسته‌ای به نقطه ای رسیدیم که آن‌ها مجبورند این باج را بدهند و این اتفاق را مدیون شهدای هسته‌ای و تیم آقای ظریف و سرداران دیپلماسی کشور هستیم.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: اینکه 42 سناتور با توافق هسته‌ای موافقت کرده اند در حالی است که مابقی هم سیاستی دارند نمی خواهند خود را موافق نشان دهند، استراتژی آن‌ها این است که رای به لب مرز به توافق بدهند که ایران فکر نکند که آن‌ها خیلی به این توافق علاقه‌مندند.


ویدیو مرتبط :
واکنش مسیولان به نقض برجام توسط آمریکا و انتظار افکار عمومی از کمیته نظارت بر برجام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا از آسمان و ایران بر روی زمین به داعش حمله می برند/واشنگتن چاره ای جز اتحاد غیرمستقیم با تهران ندارد



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار سیاست خارجی - بی بی سی ادعا کرد:
آمریکا از آسمان و ایران بر روی زمین به داعش حمله می برند/واشنگتن چاره ای جز اتحاد غیرمستقیم با تهران ندارد

یک افسر ارتش عراق ادعا کرد: نیروهای ایران که تعداد آن ها زیادی است در کنار نیروهای کرد و شیعه با داعش مقابله می کنند.

نیروهای آمریکا از آسمان و نیروهای ایران بر روی زمین به گروه تروریستی داعش حمله می کنند.

به گزارش انتخاب، حملات هوایی آمریکا به نیروهای داعش موجب تضعیف این گروه شده و جان کری وزیر خارجه آمریکا نیز نسبت به تشکیل ائتلافی گسترده علیه این گروه تروریستی ابراز اطمینان کرده است.

بی بی سی در ادامه مدعی شد: ایران به منظور نابودی داعش، تسلیحات و نیرو به عراق فرستاده است.

یک افسر ارتش عراق ادعا کرد: نیروهای ایران که تعداد آن ها زیادی است در کنار نیروهای کرد و شیعه با داعش مقابله می کنند.

وی افزود: ایرانی ها محل حمله را مشخص کرده و سپس به صورت هماهنگ به آن منطقه هجوم می برند.

در ادامه این گزارش آمده است: امریکا چاره ای ندارد، به همین دلی از همکاری و اتحاد غیرمستقیم با ایران استقبال می کند.
اخبار سیاست خارجی - انتخاب