اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جشن و پایکوبی ایرانی‌ها در لس آنجلس


ایرانی های مقیم لس آنجلس بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در اطراف سالن لافروم لس آنجلس به جشن و پایکوبی مشغول شدند.

جام جم: ایرانی های مقیم لس آنجلس بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در اطراف سالن لافروم لس آنجلس به جشن و پایکوبی مشغول شدند.

بیش از چهار هزار ایرانی مقیم لس‌آنجلس با حضور پرشور خود در سالن لافروم لس‌آنجلس قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی آمریکا را جشن گرفتند. گفتنی‌ست در دیدار فینال رقابت های جام جهانی کشتی آزاد تیم ایران در حضور تماشاگران مشتاق ایرانی موفق شد با اقتدار تیم روسیه را شکست دهد و برای سومین سال پیاپی قهرمان این رقابت ها شود.


ویدیو مرتبط :
بسکتبال NBA؛ لس آنجلس لیکرز 111-118 لس آنجلس کلیپرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام‌تبریک رییس‌جمهوری برای قهرمانی کشتی آزاد/جشن و پایکوبی ایرانی‌ها در لس آنجلس



اخبار,اخبارورزشی,رقابت‌های جام جهانی آمریکا


اخبار ورزشی - پیام‌تبریک رییس‌جمهوری برای قهرمانی کشتی آزاد

رییس‌جمهوری در پیامی خطاب به مربیان، دست اندرکاران و قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد، قهرمانی این تیم در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا را به آنها، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قهرمانی ارزشمند ملی‌پوشان کشتی آزاد در رقابت‌های جام جهانی آمریکا نشان از شایستگی و توانمندی جوانان برومند ایران عزیز دارد که همواره با عشق و ایمان خالصانه خود پرچم عزت و بزرگی این ملت را بر بلندای سکوهای افتخار برافراشته‌اند.

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های همه مربیان، دست‌اندرکاران و خصوصاً قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد، این موفقیت غرورآفرین را به کشتی‌گیران، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی کشور و مردم شریف ایران تبریک گفته و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران را از خداوند متعال خواستارم.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران


                                   ..............................................


جشن و پایکوبی ایرانی‌ها در لس آنجلس

ایرانی های مقیم لس آنجلس بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در اطراف سالن لافروم لس آنجلس به جشن و پایکوبی مشغول شدند.

ایرانی های مقیم لس آنجلس بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در اطراف سالن لافروم لس آنجلس به جشن و پایکوبی مشغول شدند.

به گزارش جام جم، بیش از چهار هزار ایرانی مقیم لس‌آنجلس با حضور پرشور خود در سالن لافروم لس‌آنجلس قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی آمریکا را جشن گرفتند. گفتنی‌ست در دیدار فینال رقابت های جام جهانی کشتی آزاد تیم ایران در حضور تماشاگران مشتاق ایرانی موفق شد با اقتدار تیم روسیه را شکست دهد و برای سومین سال پیاپی قهرمان این رقابت ها شود.
اخبار ورزشی - پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری,جام جم