اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جشن مرگ شارون در میدان انقلاب تهران


در پی مرگ آریل شارون قصاب صبرا و شتیلا و قاتل هزاران فلسطینی، گروه‌های مردمی از جمله خانواده شهدا و ایثارگران اقدام به برگزاری جشن و توزیع شربت و شیرینی میان شهروندان تهرانی می‌کنند.

خبرگزاری فارس: در پی مرگ آریل شارون قصاب صبرا و شتیلا و قاتل هزاران فلسطینی، گروه‌های مردمی از جمله خانواده شهدا و ایثارگران اقدام به برگزاری جشن و توزیع شربت و شیرینی میان شهروندان تهرانی می‌کنند.

این مراسم امروز (دوشنبه) از ساعت 10 تا 13 در میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی و تقاطع آذربایجان برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
آبلیسک سوزی 22 بهمن 1392 -تهران-میدان انقلاب Obelisk Burning

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن مرگ شارون در تهران +عکس


هیئت خانواده شهدا و ایثارگران مراسم جشن مرگ آریل شارون را برگزار كرد.

خبرگزاری مهر: هیئت خانواده شهدا و ایثارگران مراسم جشن مرگ آریل شارون را برگزار كرد.

بعد از اعلام مرگ آرین شارون وزیرجنگ رژیم صهیونیستی و قاتل صبرا و شتیلا موجی از خوشحالی در میان مسلمانان جهان به راه افتاد و حتی دیدبان حقوق بشر هم طی اطلاعیه ای اعلام كرد كه ای كاش قبل از مرگ این قاتل به جنایتهای شارون رسیدگی می شد.



هیئت خانواده شهدا و ایثارگران هم در پی مرگ شارون اقدام به برگزاری مراسم جشن و توزیع شربت و شیرینی در میان شهروندان در میدان انقلاب پایتخت كرد. استفاده از بنرها و تابلوهایی با عنوان "شارون به درك واصل شد" و "شارون گور به گور شد" و غیره ... در نوع خود جالب بود ولی نكته قابل تامل بازخورد شهروندان در برخورد با پوسترها و بنرهای نصب شده در این مراسم بود.
 


یكی از شهروندان می گفت: این اقدام بسیار جالب است چرا كه با توجه به دغدغه های روزمره زندگی اینگونه خبرها در لابلای اخبار اقتصادی و ورزشی پنهان می شود و با برگزاری این برنامه ها خبرهای به این مهمی زودتر منتشر می شود و مردم آگاه می شوند.
 


شهروند دیگری اظهار داشت: این قاتل و جنایتكارضربه محكمی به شاكله مسلمانان فلسطینی زده و قطعا باید محاكمه می شد. به اعتقاد من اینكه صدا و سیما بعد از مرگ شارون در سكوت بی خبری فرو رفت جای تامل دارد!
 
یكی از جانبازان جنگ تحمیلی هم عنوان كرد: مرگ شارون قطعا موجب خوشحالی مسلمانان شده ولی این را باید عنوان كرد كه مسلمان آروزوی مرگ كسی را نمی كند مگر آنكه آن فرد كافر باشد و دستش به خون مسلمان آلوده شده باشد. با این حال خون شهدای صبرا و شتیلا هیچ وقت خشك نمی شود و باید گفت كه شارون تنها نبوده و قطعا از حمایتهای امریكا برخوردار بوده است.