اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جشن لامبورگینی برای پنج هزارمین اونتادور


پنج هزارمین دستگاه از سوپر اسپرت لامبورگینی اونتادور در سوم فروردین ۱۳۹۵ از خط تولید لامبورگینی در سنت آگاتا خارج شد. به همین مناسبت جشن کوچکی در خط تولید این خودرو برگزار شد.

zoomit.ir - حسین ریاحی: پنج هزارمین دستگاه از سوپر اسپرت لامبورگینی اونتادور در سوم فروردین ۱۳۹۵ از خط تولید لامبورگینی در سنت آگاتا خارج شد. به همین مناسبت جشن کوچکی در خط تولید این خودرو برگزار شد. با ما همراه باشید.

لامبورگینی تولید پنج هزارمین اونتادور را جشن گرفت

لامبورگینی اونتادور از سال ۲۰۱۱ در خط تولید این شرکت قرار گرفت. در ماه مارس سال میلادی جاری معادل با فروردین ماه ۱۳۹۵، پنج هزارمین دستگاه از این سوپر اسپرت ۱۲ سیلندر تولید شد. با این حساب لامبورگینی تاکنون ۶۰.۰۰۰ پیستون را در سیلندرهای این اونتادورها قرار داده است.

خودروی شماره‌ی پنج هزار با رنگ قرمز در سوم فرودین از خط تولید خارج شد. این خودرو از نوع LP 700-4 رودستر و با تودورزی مشکی رنگ بوده که برای بازار ایتالیا ساخته شده است. لامبورگینی نامی از خریدار این خودرو نبرده است، اما تصمیم گرفته شد تا جشن کوچکی در واحد تولید سنت آگاتا واقع در منطقه‌ی بولونیای ایتالیا برگزار شود.

لامبورگینی اونتادور LP 700-4 دارای قدرت ۶۹۱ اسب بخار است؛ اما نسخه‌ی ارتقا یافته‌‌ی این سوپراسپرت با نام LP 750-4 SuperVeloce قدرت خروجی معادل ۷۴۰ اسب بخار دارد. پس از مدتی نسخه‌ی بدون سقف یا رودستر اونتادور نیز عرضه شد.

البته نسخه‌های خاصی از لامبورگینی نیز بر پایه‌ی اونتادور به تعداد محدودی تولید شده‌اند که شامل یک دستگاه مدل Aventador J ، لامبورگینی وننو (Veneno) که از مدل کوپه‌ آن سه دستگاه و از مدل رودستر آن ۹ دستگاه ساخته شد و مدل سنتناریو (Centenario) که در نمایشگاه خودروی ژنو ماه گذشته رونمایی شد.

باید صبر کرد و دید که لامبورگینی چه مدلی را جایگزین اونتادور خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
درگ لامبورگینی اونتادور با لامبورگینی اوراکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین لامبورگینی اونتادور (عکس)



لامبورگینی اونتادور LP750-4 SV مدل 2016 ساخت کشور ایتالیا است. سرعت 0 تا 100 آن در 2.8 ثانیه انجام می شود و حداکثر سرعت آن 350 کیلومتر بر ساعت است. قیمت این مدل حدود 400 هزار دلار است.

ماشین لامبورگینی اونتادور

ماشین لامبورگینی اونتادور

ماشین لامبورگینی اونتادور

ماشین لامبورگینی اونتادور

اخبار گوناگون - عصرایران