اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جشن عروسی که به عزا تبدیل شد


3 کشته در حادثه رانندگی در مراسم عروسی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راننده یک دستگاه خودرو در شهرستان تکاب در آذربایجان غربی جشن عروسی یک خانواده را به عزا تبدیل کرد.

خبرگزاری ایرنا: 3 کشته در حادثه رانندگی در مراسم عروسی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی توسط راننده یک دستگاه خودرو در شهرستان تکاب در آذربایجان غربی جشن عروسی یک خانواده را به عزا تبدیل کرد.
 
رییس پلیس راه تکاب - شاهین دژ گفت: این حادثه عصر روز یکشنبه بر اثر تصادف شدید رانندگی در یک کاروان عروسی در این شهرستان به وقوع پیوست که موجب شد سه نفر از اعضای خانواده ای جان خود را از دست بدهند.

سروان بابک رضانژاد با تشریح جزییات این حادثه افزود: این حادثه رانندگی به دلیل برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه خودروی سواری نیسان پاترول در فاصله یک کیلومتری جاده تکاب به شاهیندژ در حوالی شهرک صنعتی تکاب به وقوع پیوست .

وی اضافه کرد: در این حادثه متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو در دم جان باخته و راننده این خودرو نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سروان رضانژاد افزود: در این حادثه رانندگی یک نفر دیگر نیز زخمی شده که برای مداوا به بیمارستان شهدای تکاب منتقل شده است.

وی با بیان اینکه کشته شدگان این حادثه خونین رانندگی همگی اعضای یک خانواده هستند، گفت: این تصادف شدید رانندگی بر اثر انحراف به چپ خودروی سواری پژو 405 ناشی از شتاب بی مورد و حرکت با عجله راننده آن اتفاق افتاد.

سروان رضانژاد اضافه کرد: خودرو پژو که سرنشینان آن پدر، مادر و پسر عضو یک خانواده بودند در یک کاروان عروسی با عجله و بی احتیاطی زیاد در حال حرکت و همراهی خودروی عروس بودند که راننده این خودرو به دلیل رانندگی عجولانه، آرامش لازم برای رانندگی را از دست داد و موجب انحراف به چپ خودرو و تصادف شدید با خودروی دیگر شد.

وی گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و افزایش مسافرت و تردد در جاده های بین شهری راننده های خودروها باید با آرامش، صبوری، رعایت کردن حق تقدم و نکات ایمنی و بدون عجله در جاده ها تردد کنند تا از وقوع حوادث دلخراش رانندگی و کشته شدن هموطنان در اثر بی احتیاطی جلوگیری شود.

شهرستان تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی و در فاصله 309 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
عروسی به عزا تبدیل شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فداکاری مرد جوان برای نجات همسرش/ جشن عروسی به عزا تبدیل شد



فداکاری مرد جوان برای نجات همسرش/ جشن عروسی به عزا تبدیل شد

حوادث - مرد جوانی که در گرمسار برای نجات همسر خود تلاش می‏کرد، به کام مرگ کشیده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرمسار اظهار داشت: زن و شوهر جوانی در کنار کانال حاجی‏آباد گرمسار گرفتار حادثه شدند.

محمد گلینی افزود: زن جوان برای شستن دست‏هایش به کنار کانال رفته بود که به داخل آن سقوط کرد.

وی تصریح کرد: در این حال، مرد جوان برای کمک به همسرش به داخل کانال پرید؛ اما خودش گرفتار حجم بالای آب شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرمسار افزود: عابری که از کنار کانال در حال عبور بود، زن جوان را نجات داد؛ اما کانال مرد را در خود فرو کشید و غرق کرد.

به گفته گلینی، از آنجا که پیگیری بحث سیلاب از وظایف هلال احمر است، پس از اطلاع به اورژانس گرمسار، آنها حادثه را به هلال احمر خبر دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرمسار افزود: امدادگران هلال احمر از پایگاه امداد و نجات آرادان به محل حادثه اعزام شدند و زن جوان را به بیمارستان امام خمینی (ره) گرمسار منتقل کردند.

گلینی یادآور شد: قرار بود جشن ازدواج این دو جوان که هر دو گرمساری هستند، در اردیبهشت ماه امسال برگزار شود./فارس