اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جشن تولد 40 سالگی کریم باقری +عکس


جشن تولد 40 سالگی کریم باقری در تمرین پرسپولیس برگزار شد.

شبکه ایران: جشن تولد 40 سالگی کریم باقری در تمرین پرسپولیس برگزار شد.

در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی امروز مقابل صبای قم، جشن تولد کریم باقری برگزار شد. در این لحظات شاد، بازار خنده و شوخی هم حسابی گرم بود. طبق روال همیشگی یکی از کارهای مرسوم هم مالیدن کیک به سر و صورت فردی که تولدش است. این کار را مجتبی محرمی انجام داد و صورت کریم باقری را خامه ای کرد!







ویدیو مرتبط :
جشن تولد 40 سالگی بی ام و سری 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن تولد 40 سالگی شبکه 1 سیما / عکس


مراسم جشن چهلمین سالگرد تاسیس شبکه اول سیما چهار شبه شب با حضور جمعی از بازیگران،‌ تهیه‌کنندگان‌، کارگردانان و نویسندگان، مجریان، مستندسازان، مدیران اسبق و خانواده شبکه یک برگزار شد.

صبح بخیر: مراسم جشن چهلمین سالگرد تاسیس شبکه اول سیما چهار شبه شب با حضور جمعی از بازیگران،‌ تهیه‌کنندگان‌، کارگردانان و نویسندگان، مجریان، مستندسازان، مدیران اسبق و خانواده شبکه یک برگزار شد.

جشن چهلمین سالگرد تأسیس شبکه اول سیما



































منبع: مهر