اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جشن تولد داریوش فرهنگ نوروز در تلویزیون


سریال «جشن تولد» به کارگردانی «داریوش فرهنگ» محصول سیمافیلم به نیمه رسید.

خبرگزاری فارس:  سریال «جشن تولد» به کارگردانی «داریوش فرهنگ» محصول سیمافیلم به نیمه رسید.
 
 احمد زالی تهیه کننده این سریال با اعلام این خبر گفت: تمام صحنه‌های مربوط به لوکیشن خانه لطف الله (فرهاد آئیش) به پایان رسیده و به زودی وارد فاز دوم تصویربرداری خواهیم شد.



وی افزود: در فاز دوم 25 لوکیشن خواهیم داشت که خانه بروجردی‌ها، باغ فین کاشان، تیمچه امین دوله بازار کاشان، پرورشگاه و تپه‌های سیلک از جمله این لوکیشن‌ها هستند.

این تهیه کننده اذعان داشت: تلاش شبانه روزی عوامل گروه در جهت رساندن این مجموعه به آنتن نوروزی است.

زالی اذعان داشت: در حال حاضر حامد رضی و روزبه کلباسی در حال تدوین همزمان کار هستند.



این مجموعه که برای پخش در ایام نوروز در حال تولید است با درونمایه طنز درباره دو خانواده کاشانی است که یکی از این دو خانواده در کار گلاب و دیگری در کار فرش است اما پیدا شدن تعهدنامه‌ای که 40 سال پیش توسط بزرگ این دو خانواده تنظیم شده است ماجراهایی را برای اعضای این خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

در کنار قصه اصلی در این سریال به آئین‌ها و سنت‌های نوروز نیز پرداخته می‌شود.

فرهاد آئیش، پرویز فلاحی‌پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس، هدی زین العابدین، ناصر گیتی‌جاه، افسانه ناصری، منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی، علی دستان‌پور و علیرضا عسگری بازیگران این مجموعه هستند.



چهره پردازی این مجموعه را مهری شیرازی یکی از پیشکسوتان عرصه چهره پردازی سینما و تلویزیون بر عهده دارد که امسال در سی یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر مورد تقدیر قرار گرفت.



عوامل پشت دوربین مجموعه «جشن تولد» عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: مهدی بهپور، مجید آسودگان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیدعلی هاشمی، دستیار دوم کارگردان: محسن میرزایی، مدیر تولید: عباس دقاقی، جانشین تولید: ایلیا مهرعلیزاده، مدیر تصویربرداری: شهرام نجاریان، دستیاران تصویر: محمد جعفرپور، میثم ریزه سرایی نظیمی، صدابردار: محمد کیان ارثی، دستیاران صدا: حسام مژده‌ای‌نیا، علی صادقی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، منشی صحنه : سهیلا کاشفی، اجرای گریم: آیدین فرضی، آرش نصر، هادی لطفی، آیدا فرشادی، میر تدارکات: مهدی بخشش، جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان، صداگذاری و ترکیب صدا: حامد رضی، عکس: مهدی دلخواسته، امید مسعودفر، تصویربردار پشت صحنه: محمد تامینی.

«جشن تولد» در 14 قسمت 48 دقیقه‌ای در گروه اجتماعی سیمافیلم تولید می‌شود.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با داریوش فرهنگ درباره ی همه چیز/قسمت اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«جشن تولد» داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان + عکس



نیمی از سریال نوروزی «جشن تولد» داریوش فرهنگ آماده شد.

داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان

به گزارش شبکه ایران، داریوش فرهنگ بعد از ساخت مجموعه‌های تلویزیونی «سلطان و شبان»، «تولدی دیگر»، «طلسم شدگان» و «راه شب» این روزها در تدارک ساخت سریالی مناسبتی برای پخش در ایام نوروز است.

این سریال با عنوان «جشن تولد» اواخر دی‌ماه به تهیه‌کنندگی احمد زالی در کاشان کلید خورد و تا کنون نیمی از تصویربرداری سریال هم به پایان رسیده است.

داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان

 

ضمن این‌که حامد رضی و روزبه کلباسی تدوین همزمان کار را به عهده دارند. خانه بروجردی‌ها ، باغ فین کاشان ، تیمچه امین دوله بازار کاشان و پرورشگاه و تپه های سیلک از جمله لوکیشن‌هایی هستند که در روزهای آینده ضبط تصاویر در آنها پیگیری خواهد شد.

داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان

 

فیلمنامه این سریال طنز را جابر قاسمعلی نوشته و قصه دو خانواده کاشانی را روایت می‌کند که یکی از آنها در کار گلاب و دیگری در کار فرش است اما رابطه صمیمانه و گرم این دو خانواده، با پیدا شدن تعهد‌نامه‌ای که 40 سال پیش توسط بزرگ این دوخانواده تنظیم شده است تغییر می‌کند .در کنار قصه اصلی در این سریال به آئین‌ها و سنت‌های نوروز نیز پرداخته می‌شود.

داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان

 

فرهاد آئیش ، پرویزفلاحی پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس، هدی زین العابدین، ناصر گیتی جاه، افسانه ناصری، منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی ، علی دستان پور و علیرضا عسگری بازیگران این مجموعه هستند.

«جشن تولد» در 14 قسمت 48 دقیقه ای در گروه اجتماعی سیمافیلم تولید می شود.


منبع:شبکه ایران