اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد یک انسان در پتویی میان زباله‌ها



با کشف جسد مردی که پس از قتل با طناب در میان زباله‌ها رها شده بود، کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار رازگشایی از آن را آغاز کردند.

 

چند روز پیش رفتگران شهرداری شهریار در حال جمع‌آوری زباله‌ها بودند که ناگهان متوجه شدند زباله‌های آخرین سطل میان چرخ‌دنده‌ها گیر کرده است. رفتگران با خاموش کردن خودرو به بررسی موضوع پرداختند و با دیدن دست یک انسان در پتویی که در میان زباله‌ها قرار داشت، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر دادند.

 

در پی این تماس، ماموران انتظامی کلانتری صباشهر عازم محل شده و با تحقیق از رفتگران، خودروی حمل زباله را به کلانتری انتقال دادند. با بررسی خودرو ماموران یک پتوی کهنه را که چهارگوشه آن گره خورده و در میان زباله‌ها افتاده بود از خودروی حمل زباله بیرون کشیدند.

 

ماموران با بازکردن گره‌های پتو، با جسد مردی رو‌به‌رو شدند که نایلون پلاستیکی روی سرش قرار داشت و طنابی نیز به گردن وی آویخته شده بود. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد، مدت کوتاهی از مرگ مرد جوان می‌گذرد و عاملان جنایت در مکان دیگری او را به قتل رسانده و سپس جسد را در سطل زباله رها کرده‌اند.

 

با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل شهریار، جسد مرد جوان برای تشخیص علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. با تشکیل پرونده قضایی در این باره، تحقیقات کارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهریار برای مشخص شدن هویت مقتول و رازگشایی از این جنایت آغاز شد.... / روزنامه جام‌جم


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی جسد خونی در زباله ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف 3 جسد دیگر از میان زباله‌های سایت بازیافت شیراز



کشف 3 جسد دیگر از میان زباله‌های سایت بازیافت شیراز

مدیر حوزه ریاست شهرداری شیراز گفت: پس از 48 ساعت تلاش، جسد سه تن از هفت قربانی حادثه سایت بازیافت شیراز صبح امروز کشف شد.

سیروس پاک‌فطرت در گفت‌وگو با ایسنا گفت: صبح امروز پس از 48 ساعت تلاش جسد سه تن دیگر از قربانیان حادثه ریزش‌زباله در سایت بازیافت شیراز کشف شد که با کشف این سه جسد، تعداد اجساد کشف شده در سایت بازیافت شیراز به چهار تن رسید.

پاک‌فطرت گفت: یکی از این اجساد متعلق به مرحوم جنتی، از کارشناسان ارشد فضای سبز شیراز بود.

وی درباره دو جسد دیگر توضیحی نداد.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه در پی ریزش زباله در سایت بازیافت، 11 تن از ماموران آتش‌نشانی، فضای سبز و بازیافت شهرداری شیراز در زیر زباله مدفون شده که در ساعات اولیه چهار تن از آنان نجات پیدا کرد، اما هفت تن دیگر زیرآوار باقی ماندند. تلاش نیروهای آتش‌نشانی از زمان وقوع حادثه برای یافتن اجساد ادامه دارد، اقدام به انتقال تجهیزات جست‌وجوی مخصوص درون زباله از بوشهر نیز انجام شده است./ایسنا