اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد پیرمرد کوهنورد در دارآباد پیدا شد



جست‌وجو برای یافتن پیرمرد کوهنورد که در ارتفاعات دارآباد ناپدید شده بود با کشف جسدش پایان یافت.

 ساعت یک بامداد دوشنبه ماموران کلانتری 164 قائم از کشف جسد مرد کوهنوردی در ارتفاعات دارآباد تهران خبر داد.

در تحقیقات بیشتر مشخص شد مرد 64 ساله هر هفته برای کوهنوردی به ارتفاعات شمال تهران می رفت اما از روز قبل به طرز مرموزی ناپدید شده بود.

پس از اطلاع ناپدید شدن این مرد به پلیس، با تلاش 24 ساعت تیم های امدادی بالاخره بامداد دوشنبه جسد مرد کوهنورد در ارتفاعات دارآباد پیدا شد. با بررسی های اولیه جسد مشخص شد مرد کوهنورد تعادلش را از دست داده و پس از سقوط از ارتفاع جان باخته است.

 

 اخبار حوادث  -  جام جم 


ویدیو مرتبط :
شهید زنده (شهیدی که جسد او را پس از 22 سال در شلمچه پیدا کردند و جسد او سالم بوده است)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جسد زنی پس از 27 سال در خانه‌اش پیدا شد



جسد زنی پس از 27 سال در خانه‌اش پیدا شد

پلیس نیویورک جسد یک معلم زن را پس از 27 سال پشت دیوار کاذب خانه‌اش پیدا کرد.

حوادث - پلیس محلی نیویورک اعلام کرد: استخوان‌های متعلق به این زن که سال‌ها ناپدید شده بود، داخل یک کیسه‌ پلاستیکی و در پشت دیوار کاذب خانه‌اش پیدا شد.

ماموران پلیس نیویورک پس از کشف جسد، آن را برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کرد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این معلم به دلیل اصابت ضربه به سرش فوت کرده است.

 

پس از مرگ شوهر این زن، مقام‌های محلی دستور دادند خانه آنها که وارثی نداشت، تخلیه شود و در حین عملیات تخلیه این خانه، بقایای جسد این معلم زن کشف شد.

پس از ناپدید شدن این زن در سال 1985 میلادی، شوهرش به پلیس گفت: همسرم را برای آخرین بار هنگام خروج از خانه در دسامبر آن سال دیدم و وقتی به خانه بازگشتم تنها با یک نامه تایپ شده از طرف او روبرو شدم.

 

بازپرس پرونده گفت: متن نامه این زن حاکی از ابتلای وی به افسردگی بود اما نامه خودکشی به حساب نمی‌آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، بنابر اعلام پلیس نیویورک در حال حاضر پرسش‌های بی‌پاسخ بسیاری در مورد مقتول و شوهر وی وجود دارد./ایسنا