اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد نوجوان ۱۶ ساله غرق شده در فلاورجان زیرپل ابوذر اصفهان پیدا شد



 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: جسد نوجوان ۱۶ ساله‌ای که در شهرستان فلاورجان غرق شده بود امروز در پشت بندهای سنگی پل آذر اصفهان کشف شد.

 به گزارش مهر، آتشپاد بهزاد بزرگزاد  در خصوص پیدا شدن جسد نوجوانی ۱۶ ساله امروز  در رودخانه زاینده رود در محل پل آذر اظهار داشت: بنا بر گزارشات واصله این جسد متعلق به نوجوانی است که دو روز گذشته در شهرستان فلاورجان در رودخانه زاینده‌رودغرق شده بود.

وی با بیان الینکه غواصان آتش نشانی فلاوزجان طی دو روز گذشته جستجو برای کشف جسد را انجام دادند، افزود: این در حالی است که امروز جسد این فرد توسط غواصان آتش نشانی اصفهان و حین گیر کردن به بندهای سنگی زیر پل آذر کشف شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: باید توجه داشت که برخی از اجساد غرق شده در رودخانه زاینده‌ود بعضاً تا تالاب گاوخونی هم می‌رسند و بعد کشف می‌شوند.

وی همچنین به انفجار شب گذشته در خیابان مسجد لنبان اشاره کرد و گفت: در این حادثه که به واسطه انفجار کپسول LPG اتفاق افتاده است دو نفر مصدوم و دیوارهای خانه کناری نیز تخریب شده است.

 


ویدیو مرتبط :
پیدا شدن جسد مومیای فرعون و تایید این که غرق شده است...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دردناک دختر 16 ساله به دست نوجوان 18 ساله/جسد قربانی پس از 12 روز پیدا شد+تصاویر



یک پسر 18 ساله اهل " استرالیا " به اتهام قتل دختر 16 ساله بازداشت شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،یک پسر 18 ساله  اهل " استرالیا " به اتهام قتل دختر 16 ساله بازداشت شد.

آقای " برندن بنتس " که گفته می شود آخرین کسی بوده که با مقتول خانم " جید کندال " دیده شده مضنون به قتل می باشد .

براساس گزارش پلیس خانم " کندال " پس از ناپدید شدن در منطقه " گاتن " ، جسد او 12 روز بعد توسط مردم در"  آپرتن هیل " 17 کیلومتر دور تر از مکانی که آخرین بار دیده شد، پیدا شد .

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


این قربانی که یک دختر مدرسه ای اهل " کویزلند "  بود آخرین بار در یک خودروی قرمز در نزدیکی مدرسه دیده شد که آن خودروی قرمز متعلق به آقای " بنتس" می باشد .

پس از ناپدید شدن " کندال " خانواده او به همراه اهالی محل با روشن کردن شمع در کلیسا  مرکز شهر و با دعا و نیایش دسته جمعی برای پیدا شدن شب را صبح کردند .

رئیس پلیس آقای " مت هوارد " پس از پیدا شدن جسد قربانی با پدر او تماس گرفت و خبر غم انگیز این  جنایت را به او داد .

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث,حوادث روز


پلیس در پایان افزود :پس از بازداشت متهم امیدواریم تا سرنخ های مهمی از چگونگی به قتل رسیدن " کندال " و انگیزه این جنایت مخوف در یابیم و جسد قربانی نیز برای بررسی بیشتر به کالبد شکافی فرستاده شد .


 اخبار حوادث - باشگاه  خبر نگاران