اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد زن میانسال در شرکت پسرش کشف شد



جسد غرق در خون زن جوان ۳۶ ساعت بعد از قتل، در شرکت پسرش کشف شد.

به گزارش تسنیم، ساعت 1:30 بامداد دیروز دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب اسلامی از مفقود شدن مادر 49 ساله‌اش خبر داد، وی در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: مادرم سمیرا از پدرم جدا شده و مدتی زمانیست که در شرکت خدماتی متعلق به برادرم واقع در خیابان کارگر شمالی کار می‌کند، در حال حاضر نیز چون برادرم به عراق سفر کرده است، مادرم اداره امور شرکت را برعهده دارد.

وی ادامه داد: مادرم عصر دوشنبه مهمانم بود و پس از آنکه از خانه من رفت دیگر از وی خبری نشد، از بعدازظهر سه شنبه همراه با دیگر اعضای خانواده دنبال وی گشته‌ایم اما هیچ اطلاعی از مادرم نداریم و نگران حالش هستیم.

پس از اعلام مفقودی زن جوان، موضوع به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران دستور ورود مأموران به شرکت خدماتی که احتمال می‌رفت زن گمشده در آنجا حضور داشته باشد را صادر کرد، با ورود مأموران به داخل شرکت، آنها با جسد غرق در خون سمیرا مواجه شدند و پس از کشف جسد زن جوان، بازپرس کشیک قتل و عوامل بررسی صحنه جرم در شرکت خدماتی حضور پیدا کردند.

با حضور بازپرس جنایی تهران در محل کشف جسد و بررسی اولیه جسد سمیرا مشخص شد مقتول خفه شده است، همچنین آثار دو ضربه چاقو نیز روی جسد سمیرا مشاهده شد. پس از بررسی بیشتر نیز کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند حدود 36 ساعت از قتل سمیرا می‌گذرد.

سرانجام با دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران جسد سمیرا به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی ودستگیری متهم و یا متهمان این پرونده قتل ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث - تسنیم


ویدیو مرتبط :
کشف جسد یک زن نجیب زاده قرن هفدهم که ق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف جسد گلو بریده زن میانسال در منزلش



 جسد زن میانسالی که با چاقو گلویش بریده شده بود، در منزلش کشف شد.

به گزارش تسنیم؛ حدود ساعت 9 صبح 8 اردیبهشت خبر قتل زن میانسالی در منطقه ابوذر از سوی مأموران کلانتری 161 ابوذر به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

پس از حضور سجاد منافی آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل وقوع قتل که ساختمان طبقه‌ای بود مشخص شد گلوی زن 55 ساله افغانستانی توسط چاقو بریده شده و وی بر اثر خونریزی شدید به قتل رسیده است.

پس از بررسی‌های اولیه از محل وقوع جرم تحقیقات از اهالی ساختمان آغاز شد و زن جوانی که همسایه مقتول بود در اظهاراتش به بازپرس گفت: من همسایه طبقه اول مقتول هستم و وی همراه با شوهر و پسر جوانش در طبقه دوم این ساختمان زندگی می‌کنند، ساعتی پیش صدای بلند تلویزیون و شرشر آب از منزل مقتول توجهم را به خودش جلب کرد و به منزل مقتول مراجعه کردم، زمانیکه جلوی درب واحد آنها رسیدم دیدم درب منزلشان باز است و کسی در خانه حضور ندارد، با کنجکاوی وارد خانه آنها شدم که با جسد غرق در خون زن میانسال مواجه شدم.

سرانجام با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان این پرونده ادامه دارد.