اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد زن باردار زیر درخت كاج



جسد زنی باردار كه به طور مرموزی به كام مرگ رفته حوالی كلانتری كن كشف شد.

به گزارش جوان، ساعت 16 و 30 دقیقه عصر روز شنبه، 31 مردادماه مأموران كلانتری 142 كن از طریق تماس شهروندی در جریان كشف جسد زن میانسالی حوالی كلانتری قرار گرفتند.

لحظاتی بعد مأموران پلیس در محل حادثه كه فضای سبزی در هزار متری كلانتری بود، حاضر شدند و با جسد زنی حدوداً 45 ساله زیر درخت كاج سوزنی روبه‌رو شدند. پس از اعلام این خبر قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل از دادسرای جنایی پایتخت به همراه كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت.

جسد متعلق به زن ناشناسی بود كه مأموران در بررسی‌ها هیچ مدرك شناسایی نیافتند. در بررسی‌های بیشتر مأموران با آثار خراش‌هایی روی گردن و دست زن ناشناس روبه‌رو شدند كه حكایت از آن داشت عامل یا عاملان این حادثه بعد از قتل در مكان دیگری جسد این زن را كه مانتو و شلوار به تن داشت به این مكان منتقل و رها كرده‌اند. همچنین مأموران در بررسی جسد متوجه گردنبند و دو انگشتر طلای زن میانسال شدند كه نشان می‌داد انگیزه این حادثه سرقت نمی‌باشد. تحقیقات بیشتر هم نشان داد اهالی محل این زن را نمی‌شناسند. 

پزشكی قانونی هم در معاینات اولیه در محل حادثه اعلام كرد این زن باردار است و از مرگ وی حدود 12 تا 24 ساعت می‌گذرد.

زنی كه موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: دقایقی قبل برای خرید از خانه‌ام بیرون آمدم. وقتی از كنار فضای سبز در حال عبور بودم متوجه این زن زیر درخت كاجی شدم. ابتدا فكر كردم خواب است اما وقتی او هیچ حركتی نكرد، مشكوك و نزدیك شدم كه فهمیدم فوت شده و به پلیس خبر دادم.

جسد در پایان به دستور قاضی مدیر روستا برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشكی قانونی منتقل شد. مأموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان این حادثه آغاز كرده‌اند.

 اخبار  حوادث  - جوان 


ویدیو مرتبط :
درخت كاج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف جسد زن باردار در خانه افیونی



كشف جسد زن بارداری در خانه‌اش در جنوب تهران پرونده تازه‌ای است كه پیش روی بازپرس قرار گرفت.

به گزارش جوان، ساعت 24 نیمه شب پنج شنبه دوم مهرماه، قاضی منافی آذر بازپرس ویژه قتل از دادسرای جنایی پایتخت با تماس تلفنی مأموران كلانتری شهرك ولیعصر از كشف جسد زن بارداری در خانه‌ای در شهرك ولیعصر باخبر و به همراه كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

 مأموران در نخستین گام با جسد زن 35 ساله داخل خانه روبه‌رو شدند كه چند روز از مرگش گذشته بود. معاینات تیم پزشكی قانونی در محل حادثه نشان داد زن فوت شده 9 ماهه باردار بوده و بعد از حادثه نوزادش نیز در شكم فوت شده است.

مأموران همچنین در محل حادثه وسایل استعمال مواد مخدر كشف كردند كه حكایت از آن داشت زن فوت شده معتاد بوده و قبل از مرگ مواد مخدر مصرف كرده است.

تحقیقات میدانی هم نشان داد این زن در این خانه تنها بوده اما از مدتی قبل افرادی به این خانه رفت و آمد داشته‌اند. یكی از بستگان زن فوت شده گفت: ساعتی قبل شوهر صیغه‌ای این زن با من تماس گرفت و من را از ماجرا با خبر كرد.  او گفت وقتی به خانه همسرش رفته هر چقدر در زده كسی در را باز نكرده به همین خاطر قفل در را تخریب كرده، وارد خانه شده و با این صحنه روبه‌رو شده است.

یكی از همسایه‌ها نیز گفت: چند روزی  بود كه از خانه زن فوت شده بوی بدی به مشام می‌رسید اما هرگز فكر نمی‌كردیم كه او فوت كرده باشد. جسد زن جوان برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشكی قانونی فرستاده شد.

تحقیقات درباره این حادثه به دستور قاضی منافی آذر از سوی مأموران ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - جوان