اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد دختر 500 ساله آغشته به الکل و کوکائین



جسد دختر 500 ساله آغشته به الکل و کوکائین

با دیدن این اجساد، خیلی سخت به نظر می رسد که آنها متعلق به 500 سال پیش باشند.

 سه جسد قربانی شده برای خدایان قبایل اینکا در سال 1999 در آرژانتین در حالی پیدا شد که به گفته باستان شناسان سالم ماندن اجساد بسیار شگفت امیز است.

اینک دانشمندان با آنالیز از روی موی سر اجساد می گویند با یافتن الکل و عصاره کوکا (هروئین) در اجساد نشان می دهد که بچه ها برای قربانی کردن مومیایی شده و قبل از اینکه آنها را در ارتفاعات آند برای مرگ رها کنند، به آنها الکل و کوکائین داده اند.

دختر بچه 13 ساله معروف به Llullaillaco  که باقی مانده جسدش توسط رعد و برق سوخته شده، قبل از مرگ به خوبی تغذیه شده و بدلیل زیبایی برای قربانی کردن انتخاب شده بود.

رنگ سبز نشان داده شده در تصویر، کوکائین باقی مانده لای دندان های دختر بچه قربانی شده است.

امپراتوری اینکا (۱۴۳۸ - ۱۵۳۳)، یک امپراتوری از مردم بومی (سرخ‌پوست) در آمریکای جنوبی بود. این امپراتوری در بیشترین پهناوری خود، کشورهای امروزی پرو، اکوادور، بولیوی، و بخش‌هایی از آرژانتین، شیلی و کلمبیا را دربرمی‌گرفت. شهر کوزکو پایتخت اداری، سیاسی و نظامی آن به شمار می‌آمد. در سدهٔ شانزدهم میلادی با ورود اسپانیایی‌ها به پرو، این امپراتوری درهم‌شکست و قلمرو آن مستملکهٔ اسپانیا گشت.

جسد دختر 500 ساله آغشته به الکل و کوکائین

 

جسد دختر 500 ساله آغشته به الکل و کوکائین

 

جسد دختر 500 ساله آغشته به الکل و کوکائین

 

جسد دختر 500 ساله آغشته به الکل و کوکائین

 

جسد دختر 500 ساله آغشته به الکل و کوکائین

 

جسد دختر 500 ساله آغشته به الکل و کوکائین

 

جسد دختر 500 ساله آغشته به الکل و کوکائین

منبع:خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
جسد 5800 ساله ی ایرانی.!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معمای جسد سوخته دختر ۱۶ ساله در تابوت!



 

زن ذلیل ها رستگار نمی شوند!

 

ماجرای این پرونده از آن جا آغاز شد که یکی از اهالی شهرک کوشک مهدی در جاده قدیم قوچان به حرکات و رفتار اعضای یک خانواده که در حال شست و شو و کفن و دفن دختر نوجوانی بودند مشکوک شد و در تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد اعضای یک خانواده را در حال کفن کردن یک نفر مشاهده کرده است. به دنبال دریافت این خبر، ماموران کلانتری کاظم آباد به آدرس اعلامی عزیمت و مشاهده کردند اعضای یک خانواده مرده ای را پس از تغسیل کفن کرده اند و با گذاشتن آن داخل تابوت قصد دارند جسد را دفن کنند. اعضای این خانواده در پاسخ به سوالات ماموران انتظامی گفتند: دخترمان بیماری خاص و تشنج داشت که بر اثر همین بیماری فوت کرده است و ما نیز قصد داشتیم او را در گورستان محل دفن کنیم. آن ها هم چنین اظهار داشتند درباره مرگ دخترمان چون به طور طبیعی مرده، از کسی شکایتی نداریم و فقط می خواهیم هرچه سریع تر او را دفن کنیم. در پی اظهارات این خانواده ، ماموران انتظامی با تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد تماس گرفتند و ماجرا را توضیح دادند. اما اظهارات اعضای این خانواده که سعی داشتند هرچه سریع تر جسد را دفن کنند ظن مقام قضایی را برانگیخت بنابراین قاضی اسماعیل شاکر به پزشک قانونی و اکیپ بررسی صحنه جرم دستور داد تا با عزیمت به محل حادثه به بررسی دقیق جسد بپردازند تا علت مرگ این دختر مشخص شود. وقتی پزشک قانونی و ماموران بررسی صحنه جرم به این منزل مسکونی رفتند ماجرا را متفاوت با آن چه خانواده دختر ۱۶ ساله نقل کرده بودند، دیدند. آنان وقتی کفن را باز کردند با جسد دختر ۱۶ ساله ای مواجه شدند که به شدت سوخته بود.

بنابراین ماموران انتظامی در تماس دوباره با مقام قضایی اعلام کردند که جسد به طرز مشکوکی سوخته است. با دریافت این خبر، بلافاصله قاضی شاکر برای انجام تحقیقات قضایی عازم شهرک کوشک مهدی شد و بدین ترتیب بررسی های قضایی و پلیسی درباره این ماجرا در حالی وارد مرحله جدیدی شد که اعضای خانواده که دیگر نمی توانستند اظهارات قبلی خود را تکرار کنند درباره چگونگی مرگ دختر ۱۶ ساله، ادعای دیگری را مطرح کردند. آنان به قاضی ویژه قتل عمد گفتند؛ در این شهرک وقتی برق شهری قطع می شود ما از چراغ گردسوز استفاده می کنیم امروز صبح نیز وقتی دخترمان به حمام رفت دیدیم که نفت چراغ  گردسوز ریخته و او دچار آتش سوزی شده است اما بررسی های دقیق مقام قضایی مشخص کرد شدت این آتش سوزی به حدی بوده که حتی دوش حمام ذوب شده است این در حالی بود که لباس های دختر جوان نیز سوخته بود و گل سر وی نیز روی موهایش قرار داشت. این گزارش حاکی است: معمای پیچیده این پرونده در حالی مقابل بازپرس ویژه قتل عمد قرار گرفت که سوالات بی پاسخی مانند این که دختر نوجوان چرا با لباس هایش برای استحمام به داخل حمام رفته است و چرا اعضای این خانواده موضوع را به پلیس و ماجرای آتش سوزی را به سازمان آتش نشانی اطلاع نداده اند؟

هم چنان از زوایای پنهان این ماجراست. تحقیقات پلیس نیز که با راهنمایی های مقام قضایی در این باره آغاز شده بود نشان داد که برای اولین بار فردی از تلفن همگانی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماجرا را اطلاع داده است.بنابراین گزارش، به دستور قاضی شاکر، آثار باقیمانده در محل آتش سوزی جمع آوری و جسد دختر نیز برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد. هم چنین تحقیقات مقام قضایی از اطرافیان متوفی بیانگر آن بود که دختر ۱۶ ساله شب قبل از حادثه را نیز در منزل یکی از بستگانش سپری کرده بود بنابراین بررسی های پلیس برای مشخص شدن این که مرگ این دختر در پی خودکشی بوده است یا ارتکاب قتل ادامه دارد. از سوی دیگر نیز ۲ تن از بستگان متوفی که شب حادثه در منزل حضور داشتند به اتهام مشارکت در قتل عمدی بازداشت شده اند و بازجویی از آنان برای مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده آغاز شده است.


منبع:khorasannews.com