اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد دختر 20 ساله در رودخانه گم شده است/ زوج جنایتکار به مرحله محاکمه رسیدند



زوج بی‌رحم به اتهام قتل دختر نوجوان و افشای رابطه پنهانی‌ دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس؛ "تامی مورر" 42 ساله به همراه همسرش "سیدنی مورر" 28ساله به اتهام قتل "هدر الویس" دختر جوان 20ساله در شهر چارلستون دستگیر و محاکمه شدند.

بنابر این گزارش، پس از فاش شدن رابطه پنهانی دختر جوان  "هدرالویس" 20ساله با "تامی مورر" 42 ساله توسط همسرش، مرگ وی  رقم خورد.

2 هفته پس از مفقود شدن چند ساعته دختر جوان و اعلام گزارش آن به  پلیس و شروع شدن جستجو به منظور یافتن "الویس" 20ساله  پلیس تنها موفق به یافتن خودروی سواری وی از داخل رودخانه شد.
 
این حادثه که در دسامبر 2013 رخ داد انعکاس آن در خبرگزاری‌ها موجب ناراحتی و احساس ناامنی بسیاری از ساکنین این منطقه شد.
 
فاش شدن رابطه پنهانی "الویس" و "تامی" به حدی "سیدنی" را خشمگین کرد که تنها مرگ را برای رهایی از وی مناسب دید.
 
به گفته پلیس  "تامی" و "سیدنی" هر دو در این قتل متهم هستند و کشتن "هدر الیوس" به تنهایی توسط "سیدنی" غیر ممکن است.

هر دو متهم بازداشت شده پس از  چند ماه بازداشت موقت بودن دوباره به پای میز محاکمه قرار گرفتند.
 
تحقیقات پلیس پس از اعتراف‌های این زوج برای یافتن جسد که در روز حادثه پس از خفه شدن توسط "تامی" و "سیدنی" وی را با خودروی شخصی‌اش به داخل رودخانه چارلستون انداختند ادامه یافت.
 
یافتن خودروی "هدر الیوس" پلیس را برای یافتن جسد وی که تاکنون پیدا نشده امیدوارتر ساخته است و جستجوها برای یافتن جسد ادامه دارد.

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کشف جسد مرد 45 ساله ملکانی در آب بند رودخانه لیلان چای ملکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر جنایتکار در مرحله محاکمه/ قاتل: دوستم قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد




 اخبار حوادث  - دختر جنایتکار در مرحله محاکمه/ قاتل: دوستم قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد

دختر جوانی که دوستش را به قتل رسانده بود صبح امروز در دادگاه کیفری محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هفتم مرداد سال 90 ماموران کلانتری شادآباد در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به تحقیق در این رابطه پرداختند.

تجسس های پلیس نشان داد که پسر جوانی به نام محمد از سوی دختر 24 ساله به نام خاطره به قتل رسیده است. خاطره پس از دستگیری در تحقیقات به ماموران گفت: من با محمد دوست بودم. او برایم مواد تهیه می کرد. آن روز هم به خانه اش رفتم تا از او مواد بگیرم و بکشم. وقتی مواد کشیدیم و مشروب خوردیم محمد قصد داشت که من را مورد آزار و اذیت قرار دهد. من هم برای دفاع از خوم با چاقو او را کشتم.

با اعتراف این دختر پرونده وی پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد. وی صبح امروز در جلسه محاکمه خود بار دیگر این قتل را به گردن گرفت و به هیات قضایی گفت: من قصد کشتن او را نداشتم و فقط از خودم دفاع کردم.

پس از اظهارات این دختر هیات قضایی دادگاه کیفری وارد شور شدند تا در این خصوص حکم نهایی را صادر کنند.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران