اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جسد جوان 18 ساله از رودخانه بشار بیرون آورده شد



رییس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت : جوان18 ساله بویراحمدی در رودخانه بشار یاسوج غرق شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، رییس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت : جوانی 18 ساله به علت آشنا نبودن به فن شنا عصر دیروز در محدوده پل زردک در منطقه مختار غرق شد .

جلال پوران فرد افزود: جسد بی جان این جوان بعد از تلاش فراوان از آب بیرون آورده شد اما تلاش برای بازیابی وی بی نتیجه بود .

گفتنی است،‌ هفته گذشته نیز یک جوان28ساله روستای فهلیان کهگیلویه در سد مارون غرق شد.

کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر برکه ها و حوضچه های آبی دارای 4 رودخانه دائمی بشار ، مارون ، زهره و خیرآباد است که روزانه میزبان تعداد زیادی از جوانانی است که برای تفریح به حاشیه این رودخانه ها سفر می کنند .


اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
کشف جسد مرد 45 ساله ملکانی در آب بند رودخانه لیلان چای ملکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف جسد جوان 18 ساله در ساحل نوشهر


رییس هیات نجات غریق غرب مازندران از پیدا شدن جسد یک جوان غرق شده در دریای خزر در محدوده ساحلی نوشهر پس از پنج روز خبرداد.

خبرگزاری ایرنا: حجت الله کیمیایی راد روز دوشنبه گفت : این جوان 18 ساله اوایل هفته پیش در خارج از طرح های سالمسازی دریا واقع در منطقه ˈ دهنو ˈ وارد دریا شده بود که به علت آشنا نبودن به فنون شنا غرق شد.

وی افزود: جسد این جوان حوالی ساعت 5 و 30 دقیقه عصر دیروز در محدوده ساحلی ˈسی سنگان ˈ نوشهر پیدا شد.

او ادامه داد: از ابتدای فصل شنا تاکنون دستکم شش نفر در محدوده ساحلی دریای خزر در غرب مازندران غرق شدند و 60 تن دیگر نیز با حضور بموقع ناجیان غریق از غرق شدگی و مرگ حتمی نجات یافته اند.

آمارهای موجود نشان می دهد که به علت افزایش تعداد ناجیان غریق در طرح های سالمسازی دریا و مناطق ممنوعه شنا ، شمار غرق شدگان در دریای خزر در محدوده آب های ساحلی غرب مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 88 درصد کاهش یافته است.

طرح های سالمسازی دریا در استان مازندران از هفدهم خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه می یابد.

هم اکنون در محدوده ساحلی 140 کیلومتری غرب مازندران دست کم 310 ناجی غریق فعالیت دارند که از این تعداد 180 نفر در نقاط کور و شنا ممنوع مستقر هستند.

15 طرح از مجموع 80 طرح سالمسازی دریا مازندران مربوط به غرب این استان است.

محدوده ساحلی مازندران حدود 340 کیلومتر طول دارد.