اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات 2 تصادف خونین اتوبوس‌ها در آزادراه کرج - قزوین



رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از تصادف زنجیره ای 5 وسیله نقلیه‌ خبر داد.

 سرهنگ رحمانی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در گفتگو با خبرنگار  حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: در ساعت 19:30 عصر روز گذشته در آزاد راه کرج- قزوین در باند شمالی کیلومتر 52  بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس‌ اسکانیا، سانتافه و پژو207 متاسفانه یک تن کشته شد.
 
این مقام مسئول پلیس در ادامه افزود: 30 دقیقه پس از این حادثه دلخراش (ساعت 20) در کیلومتر 51 باند شمالی آزاد راه کرج- قزوین یک دستگاه اتوبوس‌ با کامیون نیز برخورد کرد که در این حادثه راننده اتوبوس دچار مجروحیت شد.
 
 وی در پایان اذعان کرد: علت حادثه تصادفات زنجیره‌ای لغزندگی‌ جاده و عدم رعایت فاصله طولی از جانب رانندگان وسایل نقلیه بوده است.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج - قزوین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات تصادف 2 اتوبوس در آزادراه قزوین – کرج/ نجات مسافر نوروزی از میان آهن پاره‌ ها



 

نجاتگران جمعیت هلال احمراستان قزوین مصدومان ناشی از تصادف ۲دستگاه اتوبوس را به بیمارستان های رازی و شهید رجایی قزوین منتقل کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  حمید ره انجام مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار داشت: بر اثر بارش باران در ساعت 4:30 بامداد امروز در لاین جنوبی آزادراه قزوین – کرج ۲ دستگاه اتوبوس با یکدیگر برخورد کرده و حادثه آفریدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت اما  ۱۱تن از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند که  ۴ تن از مصدومان  توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر استان قزوین به بیمارستان های رازی و شهیر رجایی قزوین منتقل شدند.

وی تصریح کرد:  یک نفر از مسافران که در وضعیت بسیار خطرناکی در داخل اتوبوس گرفتار شده بود توسط دستگاه های ست نجات هیدرولیک پس از ۴۰ دقیقه تلاش امدادگران، رها سازی و به بیمارستان منتقل شد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران