اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات کاهش قیمت انواع خودرو


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از جزئیات نشست خودرویی امروز یکشنبه این کمسیون با حضور مسئولان دولتی خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد قیمت انواع خودرو بین 15 تا 30 درصد کاهش یابد، ضمن اینکه به سازمان حمایت ماموریت داده شد این موضوع را فورا به خودروسازان ابلاغ کند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از جزئیات نشست خودرویی امروز یکشنبه این کمسیون با حضور مسئولان دولتی خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد قیمت انواع خودرو بین 15 تا 30 درصد کاهش یابد، ضمن اینکه به سازمان حمایت ماموریت داده شد این موضوع را فورا به خودروسازان ابلاغ کند.

مصطفی افضلی فرد از نتایج نشست خورویی امروز یکشنبه کمیسیون اصل 90 با حضور مسئولان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قرار بود شورای رقابت دستورالعمل جدید قیمت گذاری خودرو را تا پایان فروردین ماه جمع بندی و ارائه کند که این کار انجام شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 اظهار داشت: با تصویب این کمیسیون، جزئیات این توافق امروز در اختیار سازمان حمایت قرار می‎‌گیرد تا فورا به خودروسازان برای اجرا ابلاغ شود. با تصمیمات امروز، قرار شد قیمت انواع خودرو از 15 تا 30 درصد کاهش یابد.

افضلی فرد ادامه داد: این تعدیل قیمت امروز با حضور مقامات بخشهای مختلف و همچنین شورای رقابت نهایی شد و سازمان حمایت آن را به خودروسازان برای اجرا ابلاغ می کند.


ویدیو مرتبط :
کاهش قیمت خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام جزییات قیمت های نهایی شده انواع خودرو



اخبار,اخبار اقتصادی ,قیمت انواع خودرو

 

اخبار اقتصادی  - شورای رقابت: جزییات قیمت نهایی شده خودرو شنبه اعلام می شود

وی گفت: در روند جلسات مختلف با خودروسازان قیمت خودرو با قیمت های اعلامی شورای رقابت که مطابق فرمول جدید بود، تغییری پیدا نکرده است.

رئیس شورای رقابت از اعلام جزییات قیمت های نهایی شده انواع خودرو در شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: جلسات شورای رقابت با شرکت های خودروساز برای بررسی بیشتر قیمت انواع خودروها به پایان رسیده است.

رضا شیوا عصر در گفت و گو با ایرنا افزود: بر همین اساس خودروسازان متعهد به اجرای پنج شرط شورای رقابت و اجرای قیمت های جدید خودرو شدند.

وی گفت: در روند جلسات مختلف با خودروسازان قیمت خودرو با قیمت های اعلامی شورای رقابت که مطابق فرمول جدید بود، تغییری پیدا نکرده است.

شیوا با بیان این که، پیش از این نیز فرمول جدید قیمت گذاری خودرو اعلام شده بود، افزود: شنبه هفته آینده با برگزاری یک نشست خبری تمام اطلاعات و مباحث مربوطه به قیمت خودرو را اعلام می کنم. 

اخبار اقتصادی - ایرنا