اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات مسمومیت 51تن در استخر/ حال یک تن از مصدومان وخیم است



مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از مسمومیت با گاز کلر در استخر در شهر قم خبر داد.

مهین علیپور مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این مسمومیت گفت: در ساعت 20و39 دقیقه شب گذشته در پی تماس با اورژانس 115 قم مبنی بر مسمومیت با گاز کلر در یک استخر، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 5 دستگاه آمبولانس عازم محل حادثه کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد 51نفر به علت بیش از حد بودن کلر استخر دچار مسمومیت شدند و 25نفر در محل توسط تکنسین‌های اورژانش درمان و 26 تن دیگر برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته این مقام مسئول در اورژانس علت این مسمومیت استنشاق بیش از حد گاز کلر بوده است.

بنابرگزارشات واصله حال یکی از افراد مسموم شده وخیم اعلام شده است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
حال وخیم کدخدا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حال ۲ نفر از مصدومان سانحه هوایی وخیم است



اخبار حوادث - حال ۲ نفر از مصدومان سانحه هوایی وخیم است

وی افزود: 9 نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی ارجاع داده شده‌اند که متأسفانه حال دو نفر وخیم است و دچار سوختگی بالای 60 درصد و عمیق شده‌اند که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مدیر پرستاری و روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری گفت: حال ۲ نفر از مصدومان سانحه هوایی وخیم است. ۳ زن، یک کودک یک و نیم ساله و 5 مرد مصدومان را تشکیل می‌دهند.

پرویز نمازی در گفت‌وگو با فارس،درباره وضعیت مصدومان سانحه هوایی امروز اظهار داشت: از صبح که اطلاع داده شد این حادثه رخ داده است تمام توان خود را بسیج کردیم تا به هر تعداد از مصدومان خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: 9 نفر به بیمارستان سوانح و سوختگی ارجاع داده شده‌اند که متأسفانه حال دو نفر وخیم است و دچار سوختگی بالای 60 درصد و عمیق شده‌اند که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: تمام امکانات و تجهیزات لازم را به کار گرفته‌ایم تا به همه این عزیزان خدمات لازم را ارائه دهیم. 3 نفر زن، یک کودک یک و نیم ساله و 5 مرد مصدومان را تشکیل می‌دهند.

مدیر پرستاری و روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری گفت: به نظر می‌رسد 5 نفر از مصدومان نسبت به فامیلی با یکدیگر دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به آسیب‌های استنشاقی و وارد شدن ضربات دیگر در حال حاضر نمی‌توان در مورد میزان خطر به طور قاطع صحبت کرد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها و بستگان مصدومان به بیمارستان مراجعه کردند و از وضعیت درمان و رسیدگی به عزیزان خود اطمینان پیدا کردند خوشبختانه سایر نفرات در وضعیت خوبی به سر می‌برند و درصد سوختگی آنها بالا نیست بیشترین سوختگی در ناحیه دستها و صورت رخ داده است.

مدیر پرستاری و روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری اظهار داشت: تمام تجهیزات، امکانات و نیروهای انسانی را از صبح پیش‌بینی کرده و سامانه هشدار اولیه را فعال کردیم و پرسنل خود را در وضعیت زرد قرار دادیم تا زمانی که از ستاد دانشگاه تعداد مصدومان اطلاع داده شد.

وی افزود: 2 نفر به طور مستقیم به بیمارستان آمده و سایر مصدومان ابتدا به سایر بیمارستان‌ها انتقال و سپس به بیمارستان سوانح و سوختگی شهید مطهری آورده شدند. 

اخبار حوادث - فارس