اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات قتل معلم بروجردی توسط دانش آموز


مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان دلیل قتل معلم بروجردی را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان دلیل قتل معلم بروجردی را تشریح کرد.

علی قربانی، درباره قتل معلم بروجردی توسط یک دانش‎آموز گفت: متأسفانه این دانش‎آموز در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل بوده و مرتکب این قتل شد.

وی با بیان اینکه متهم به قتل «م.ک»هم‌اکنون متواری است، به دلیل قتل این معلم اشاره کرد و ادامه‌داد: این دانش‎آموز غیبت‎های متوالی داشته و در درس‎هایش نیز ضعیف بوده که معلم وی خواستار حضور والدینش به مدرسه می‎شود.

قربانی تصریح‌کرد: پس از حضور والدین این دانش‎آموز «م.ک» به کلاس برمی‎گردد و معلم از او می‎خواهد که برای موجه‌کردن حضورش به دفتر مدرسه مراجعه کند که این دانش‎آموز با چاقو به جان معلم می‎افتد و وی را مجروح می‎کند.

وی یادآور شد: متأسفانه این معلم پس از انتقال به بیمارستان به علت خونریزی شدید، مرگ مغزی می‎شود.


ویدیو مرتبط :
معلم و دانش آموز خنگ!!!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین جزئیات پرونده قتل معلم بروجردی توسط دانش‌آموز ۱۵ساله تشریح شد



اخبار,اخباراجتماعی,قتل معلم بروجردی

 

  اخباراجتماعی  - در گفت‌وگوی ایلنا با فرمانده نیروی انتظام استان لرستان؛
آخرین جزئیات پرونده قتل معلم بروجردی توسط دانش‌آموز ۱۵ساله تشریح شد

 این دانش‌آموز به تنهایی متواری شده است/ خانواده این دانش آموز ادعا کرده‌اند؛ وی دارای مشکل روحی بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به قتل معلم بروجردی توسط دانش آموزش گفت: از آنجا که این دانش آموز تنها ۱۵سال دارد و به سن قانونی نرسیده است، پدر او به عنوان قیم و ولی به دادسرا احضار شده است.

سردار محمد قنبری در گفت‌و‌گو با  ایلنا در تشریح جزییات قتل معلم بروجردی توسط دانش آموز ۱۵ساله، گفت: روز شنبه یکم آذرماه مطلع شدیم، دانش آموز یکی از دبیرستان‌های شهرستان بروجرد دبیر فیزیک مدرسه خود را مورد حمله قرار داده که متاسفانه بر اثر ضربه چاقوی این دانش آموز، معلم بروجردی در بیمارستان درگذشت.

فرمانده نیروی انتظامی بروجرد ادامه داد: ظاهرا این دانش آموز در درس فیزیک ضعیف بوده و معلم پیشتر به والدین این دانش آموز در خصوص ضعف تحصیلی این دانش آموز تذکر داده بوده اما در ‌‌نهایت در روز حادثه زمانی که معلم در رابطه با درس نخواندن این دانش آموز به وی تذکر می‌دهد و او را به دفتر مدرسه هدایت می‌کند، دانش آموز از تذکر معلم عصبانی می‌شود و با چاقو به معلم خود حمله می‌کند و در ‌‌نهایت از مدرسه متواری می‌شود.

وی حضور پدر این دانش آموز در مدرسه را به هنگام وقوع حادثه رد کرد و افزود: اولیای این دانش آموز اگرچه پیشتر توسط اولیای مدرسه احضار شده بودند، اما در روز حادثه در آنجا حضور نداشته‌اند.

قنبری خاطرنشان کرد: از آنجا که این دانش آموز تنها ۱۵سال دارد و به سن قانونی نرسیده است، پدر او به عنوان قیم و ولی به دادسرا احضار شده است و هم اکنون نیز در حال بررسی این پرونده هستیم، اما تا این لحظه اطلاعاتی مبنی بر اینکه پدر دانش آموز همراه او بوده و یا شکایتی در این مورد خاص واصل نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان در رابطه با انگیزه این دانش آموز برای چنین کاری نیز گفت: خانواده این دانش آموز ادعا کرده‌اند؛ وی دارای مشکل روحی بوده است، درحالی که این مسئله هنوز برای ما محرز نیست.

وی همچنین این خبر را که این دانش آموز به همراه پدرش متواری شده تکذیب کرد و افزود: این دانش آموز خود به تنهایی متواری شده و پدر وی نیز درحال حاضر دستگیر شده است؛ اما اقدامات گسترده‌ای برای دستگیری این دانش آموز توسط پلیس صورت گرفته که به زودی دستگیر خواهد شد.


  اخباراجتماعی  - ایلنا