اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات قتل دختر جوان توسط کیف قاپ



مقتوله میان بلوك‌های سیمانی و خودرو قرار گرفته و بعد از جدا شدنش از خودرو با سر به زمین برخورد كرده و جمجمه‌اش شكسته و فوت كرده است.

زن جوانی كه برای جلوگیری از سرقت كیف دستی‌اش با یك سارق خیابانی درگیر شده بود با سر به زمین خورد و درگذشت. رسیدگی به این پرونده در تاریخ ششم آبان‌ماه از طریق مركز فوریت‌های پلیسی ١١٠ با اطلاع كلانتری ١٤٠ باغ فیض واقع در خیابان آیت‌الله كاشانی آغاز شد.

پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. برای بررسی حادثه قاضی ویژه قتل و تیم بررسی صحنه قتل اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و تحقیقات‌شان به آنجا رسید كه مقتوله فرناز. ج (٢٩ ساله) با خودرو شخصی ٢٠٦ خود از پاركینگ محل سكونتش خارج شده و در حالی كه كیف دستی‌اش در صندلی عقب خودرو قرار داشته از ماشین پیاده شده است؛ در این هنگام جوانی حدودا ٣٠ ساله كیف دستی مقتوله را روی صندلی عقب خودرو ٢٠٦ سرقت می‌كند و به قصد فرار سوار یك دستگاه خودرو پراید نوك‌مدادی می‌شود.

شاهدان صحنه می‌گویند كه مقتوله با مشاهده صحنه سرقت كیف دستی‌اش، از پنجره خودروی پراید سارق آویزان شده و سارق شروع به حركت كرده كه پس از طی مسافتی حدودا ٤٠٠ تا  ٥٠٠ متر در حالی كه سرعت خودرو بیشتر شده بود به سمت بلوك‌های سیمانی كنار جاده حركت می‌كند. مقتوله میان بلوك‌های سیمانی و خودرو قرار گرفته و بعد از جدا شدنش از خودرو با سر به زمین برخورد كرده و جمجمه‌اش شكسته و فوت كرده است.

كارآگاهان با استفاده از اطلاعات به دست آمده به وسیله شاهدان صحنه، همسایگان و دوربین‌های مداربسته محل وقوع جنایت، موفق به شناسایی پلاك خودرو پراید نوك‌مدادی شدند. آخرین مالك خودرو (روزبه. غ) نام دارد كه از مجرمان سابقه‌دار پلیس آگاهی است و بارها به اتهام ارتكاب جرایم مختلف از جمله سرقت و همچنین آزار و اذیت جنسی دستگیر و روانه زندان شده است.

بعد از حادثه متهم از محل سكونتش متواری شده و هیچ‌گونه اطلاعات جدیدی در خصوص مخفیگاه جدید متهم وجود نداشت. چندی پیش طرح دستگیری سارقان حرفه‌ای از سوی پلیس آگاهی تهران بزرگ اجرا شد و در یكی از عملیات‌ها، كارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی موفق به دستگیری گروهی از سارقان حرفه‌ای در زمینه كیف قاپی شدند.

با انتقال این گروه از سارقان حرفه‌ای به پایگاه ششم آگاهی و بررسی سوابق آنها، كارآگاهان متوجه شدند كه دستور دستگیری یكی از متهمان توسط اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیستم جامع پلیس ثبت شده است.

با انتقال این متهم به اداره دهم آگاهی مشخص شد كه وی همان «روزبه. غ»، متهم تحت تعقیب اداره دهم ویژه قتل است كه پس از ارتكاب جنایت در خیابان آیت‌الله كاشانی از محل سكونتش متواری شده و طی این مدت در مخفیگاه‌های مجرمان و سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده است.

سرهنگ كارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر از نوع شیشه دارد و مدعی شده كه پیش از زمان سرقت منجر به جنایت نیز، مصرف شیشه داشته است.

با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتكاب جنایت و شناسایی دقیق از سوی تعدادی از شاهدان صحنه، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. 

 

اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
سرقت و ضرب و شتم دختر جوان در خیابان خلوت توسط کیف-قاپ-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد



 

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد

 

دختر جوانی که از منزل برای رفتن به مسجد و ادای فریضه نماز خارج شده بود در بین راه با ضربات چاقو از پا درآمد.

به گزارش ایسنا، رئیس حوزه قضایی خان ببین از توابع استان گلستان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از اعلام این خبر، بازپرس ویژه به منظور تحقیقات و شناسایی علل و عامل قتل در محل حاضر شد.

رمضانعلی عابدی فیروزجایی افزود: پس از انجام مراحل تحقیقات مشخص شد قاتل، جوانی به نام کیومرث است که پس از اقدام به قتل از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: خانواده قاتل و مقتول از مدت ها پیش با یکدیگر اختلاف داشتند که این اختلاف در نهایت مرگ دختر جوان را رقم زد.

به گفته قاضی پرونده، تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد..... / خبرگزارى ایسنا