اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات فروش بلیت دربی 75 اعلام شد


بلیت فروشی مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: بلیت فروشی مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود.
 
بلیت فروشی دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 7 صبح جمعه آغاز می‌شود و گیشه‌های بلیت فروشی در این ساعت بلیت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند اما زمان باز شدن درهای ورودی ورزشگاه با نظر مسئولان انتظامی خواهد بود و امکان دارد درها دیرتر از ساعت 7 صبح باز شوند.

دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت 18 روز جمعه سوم شهریور برگزار می‌شود.           


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام جزییات پیش فروش بلیت شهرآورد


سازمان لیگ جزییات پیش فروش بلیت مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال در شهرآورد هشتاد و یک پایتخت را اعلام کرد.

خبرگزاری ایلنا: سازمان لیگ جزییات پیش فروش بلیت مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال در شهرآورد هشتاد و یک پایتخت را اعلام کرد.

بلیت مسابقه شهرآورد تهران برای پیش فروش در سامانه بلیت الکترونیکی قرار داده شده است.

علاقمندان خرید بلیت این مسابقه می توانند ازطریق سامانه www.footballeticket.ir به 2 روش کارت عضویت الکترونیک و کارت ملی بلیت خریداری کنند.

همچنین اولویت پیش خرید بلیت مسابقات با دارندگان کارت بلیت بوده و از نظر هزینه خرید بلیت، به این گروه تا 25 درصد تخفیف داده خواهد شد.

بازی دو تیم پایتخت نشین پرسپولیس و استقلال در قالب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، بعد از ظهر روز جمعه در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقمندان می‏توانند، بلیت خود را از طریق کارت ملی نیز خریداری کنند، ولی تخفیفی برای این گروه درنظر گرفته نخواهد شد. ارائه کارت ملی برای این گروه در روز مسابقه الزامی است.