اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات فروش اقساطی مسکن مهر



اخبار,اخبار اقتصادی , طرح مسکن مهر

 

اخبار اقتصادی - جزییات فروش اقساطی مسکن مهر

مهرآبادی با بیان این‌که رقمی بالغ بر 4200 میلیارد تومان اقساط را از مردم وصول کرده‌ایم گفت: یک میلیون وسیصد و شش هزار واحد فروش اقساطی‌شان انجام شده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه متقاضیان برای تسریع در اتمام و تحویل واحدها نسبت به تکمیل سهم آورده خود اقدام کنند، تأکید کرد: قبل از تحویل واحدها حتمأ باید فروش اقساطی صورت گیرد.

 به گزارش برنا، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام برنامه آماده تحویل بودن بالغ بر 700 هزار واحد مسکونی تا پایان سال 1393 گفت: فروش اقساطی این 700 هزار واحد  تا پایان امسال اقدام فوری و عاجل صورت می گیرد.
 
مهرآبادی با بیان این‌که رقمی بالغ بر 4200 میلیارد تومان اقساط را از مردم وصول کرده‌ایم گفت: یک میلیون وسیصد و شش هزار واحد فروش اقساطی‌شان انجام شده است.
 
قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر در ادامه گفت:‌در حال حاضر یک میلیون و سیصد و شش هزار واحد فروش اقساطی شده اند که در حال پرداخت اقساطشان به بانک هستند.
 
وی با بیان این‌که سه سال از بانک مرکزی تنفس گرفته شده است تا طی این سه سال تمامی اقساط وصول شده برای تکمیل پروژه ها جهت تحویل به متقاضیان پرداخت شود و این در حالیست که 18 ماه از آن مهلت گذشته است و فقط 18 ماه باقی مانده است لذا در پرداخت تسهیلات بانکی باید سرعت داده شود.
 
وی با بیان این‌که در بسیاری از مواقع پروژه‌ها تکمیل نشده، تصریح کرد: برای اتمام و تکمیل پروژه های مسکن مهر اعتبارات کافی وجود نداشته است ،از متقاضیان بانک مرکزی برای تسریع در اتمام،تکمیل و تحویل واحدها، تقاضای همکاری و واریز مبالغ مورد نیاز را داریم.
 
مهرآبادی در ادامه گفت:‌از 282 باب مدرسه ساخت 94 باب به پایان رسیده و در حال بهره برداری هستند.
 
قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر با بیان این‌که اعلام کردیم 830 باب مسجد در پروژه های مسکن مهر نیاز داریم که 300 باب ساختشان آغاز شده و 70 باب هم تکمیل شده است، افزود: 303 واحد کلانتری هم نیاز است که آمار آن را به متولی اصلی این بخش در ریاست جمهوری تحویل داده ایم،تا بررسی و عدد واقعی مورد نیاز خود را اعلام کنند.
 
مهر آبادی در ادامه گفت: از این تعداد 58 واحد آن ساختش آغازشده است ،در ضمن حدود 2250باب مدرسه هم در پروژه های مسکن مهر مورد نیازاست که حدود 282 باب در حال احداث است.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه متقاضیان برای تسریع در اتمام و تحویل واحدها نسبت به تکمیل سهم آورده خود اقدام کنند، تأکید کرد: قبل از تحویل واحدها حتمأ باید فروش اقساطی صورت گیرد. 

اخبار اقتصادی - برنا

 


ویدیو مرتبط :
فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر



اخبار,اخبار اقتصادی , مسکن مهر

 

اخبار اقتصادی - زمان فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر

وی افزود: از آغاز طرح مسکن مهر درسال 85 تاکنون 42هزار و500 میلیارد ریال ازمحل اقساط تسهیلاتی مسکن مهر وصول شده است و یک میلیون و 306 واحد مسکن مهر نیز به روش اقساط انجام شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در طرح مسکن مهر گفت: امسال برنامه فروش اقساطی 700 هزار واحد مسکن مهر در کشور اجرا می شود.

احمد اصغری مهرآبادی شامگاه پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا شهر برازجان افزود: با توجه به برگشت سریع سرمایه در فروش اقساطی هرچه بتوانیم واحدهای بیشتری را با این روش به فروش برسانیم و مردم پولهایشان را پرداخت کنند این سرمایه ها برای تسریع در تکمیل و اتمام پروژه ها موثر است.

وی افزود: از آغاز طرح مسکن مهر درسال 85 تاکنون 42هزار و500 میلیارد ریال ازمحل اقساط تسهیلاتی مسکن مهر وصول شده است و یک میلیون و 306 واحد مسکن مهر نیز به روش اقساط انجام شده است.

اصغری مهرآبادی، مجموع تسهیلات پرداخت شده در طرح مسکن مهر در کشور را 456هزار میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: 430هزار میلیارد ریال از این مبلغ توسط بانک مسکن پرداخت شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در طرح مسکن مهر گفت: تصمیم های خوبی درنشست با معاون اول رییس جمهور در مورد مسکن مهر اتخاذ شده است که با عملی شدن آنها قادر خواهیم بود تا پایان سال زمینه اسکان حدود یک میلیون و 200 هزار نفر را فراهم کنیم.

شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر در فاصله 65 کلومتری شرق بوشهر واقغ است.
اخبار اقتصادی - ایرنا