اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات عملیات پلیس تهران در اطراف برج میلاد/ تیراندازی در یک قرار صوری



 

دو عامل اصلی فروش مواد مخدر افیونی که در محدوده برج میلاد فعالیت می‌کردند،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 14 و 30 دقیقه ، بیستم بهمن ماه امسال بر اساس دریافت خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر تجمع فروشندگان مواد افیونی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری ، زیر پل حکیم، روبروی برج میلاد که باعث نارضایتی ساکنان شهروندان شده بود، سریعا اکیپی از عوامل کلانتری نصر به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
ماموران که با لباس مبدل به میان مواد فروشان رفته بودند، طی یک خرید صوری مواد مخدر، توانستند عاملان اصلی توزیع مواد مخدر تریاک و هرویین را شناسایی کنند و در ادامه سر قرار بود که دو متهم به نام "شهروز" و "نادر" متوجه شدند خریداران مواد ،‌ماموران انتظامی هستند.
 
پسران جوان که قصد داشتند با خودروی پژو از محل فرار کنند با عکس العمل سریع پلیس ناکام ماندند و یکی از متهمان به نام "شهروز" در خودرواش دستگیر و متهم دیگر اقدام به فرار کرد که ماموران با شلیک 3 تیر هوایی به متهم به نام "نادر" اخطار دادند ولی بی فایده بود.
 
سرانجام، مامور کلانتری برای متوقف کردن "نادر" پای او را هدف گرفتند و سپس با شلیگ گلوله و مجروح شدن متهم فراری عملیات به پایان رسید.
 
سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری 137 نصر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم مجروح توسط اورژانس به بیمارستان و متهم دیگر جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
معاون عملیات پلیس تهران بزرگ از جزییات حادثه در ایستگاه متروی شهر ری می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیر عصبانی 2 دختر را مورد ضرب و شتم قرار داد/ جزییات عملیات پلیس تهران در خیابان میرداماد



پسر شروری که نتوانسته بود از دو دختر جوان زورگیری کند، آنان را مورد ضرب و شتم قرار داد و متواری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 12 دوم اسفند ماه در پی تماس شهروندان با سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ مبنی بر حضور سارق زورگیر در خیابان آفریقا تقاطع خیابان میرداماد بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری گاندی به محل اعزام شدند.

هنگامی که ماموران در محل حاضر شدند، دو خانم جوان به نام "نازنین" و "نسترن" در حالی که نگران به نظر می رسیدند به ماموران اعلام داشتند که در حال قدم زدن بودند که ناگهان یک پسر شرور به طرف آنان حمله ور شده و قصد ربودن کیف و گوشی‌شان را داشته که وقتی با مقاومت آنان روبرو شده ،‌ دختران را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار داده است.

به دنبال اظهارات دختران جوان که از ناحیه صورت دچار جراحت سطحی شده بودند، ماموران ضمن اخذ مشخصات متهم که جوانی لاغر اندام، قد بلند و حدود 25 ساله بود، موضوع را به تمامی واحد ‌های گشتی اعلام کردند و طرح مهار را به اجرا گذاشتند.

عملیات پلیسی در خیابان میرداماد ادامه یافت تا اینکه در کمتر یک ساعت یکی از واحد‌های گشتی حین گشت زنی در حوالی میدان محسنی فردی را با مشخصات ذکر شده مشاهده می‌کند و ماموران به دلیل اینکه احتمال می‌دادند وی همان سارق زورگیر باشد، جهت دستگیری وی وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی متهم را دستگیر کردند.

پسر شرور پس از انتقال به کلانتری، مورد شناسایی از سوی دختران جوان قرار گرفت و سپس به زورگیری و ضرب و شتم دو دختر اعتراف کرد و گفت: می‌خواستم کیف و گوشی‌های گران قیمت دختران را زورگیری کنم که با مقاومت آنان روبرو شدم و از شدت عصبانیت آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و قبل از رسیدن ماموران متواری شدم.

سرهنگ حسنوند رئیس کلانتری 103 گاندی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از بازجویی‌های اولیه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران