اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات شهادت 3 نفر از پرسنل ناجا در زهک


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته در حالی که مأموران نیروی انتظامی در داخل شهر در حال گشت‌زنی بودند دو خودرو به آنها حمله‌ور شده و مأموران ناجا را به رگبار بسته و به شهادت رساندند.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته در حالی که مأموران نیروی انتظامی در داخل شهر در حال گشت‌زنی بودند دو خودرو به آنها حمله‌ور شده و مأموران ناجا را به رگبار بسته و به شهادت رساندند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأیید خبر شهادت 3 نفر از مأموران نیروی انتظامی در شهرستان زهک اظهار داشت: شب گذشته در حالی که مأموران نیروی انتظامی در داخل شهر در  حال گشت‌زنی بودند دو خودرو به آنها حمله‌ور شده و مأموران ناجا را به رگبار می‌بندند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به دنبال این اتفاق 2 نفر از کادر وظیفه ناجا و یک سرباز وظیفه به شهادت می‌رسند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در حال بررسی موضوع هستیم.


ویدیو مرتبط :
مراسم عزاداری شب شهادت مولایمان امام علی )ع( در زهک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت 87 نفر از پرسنل ناجا در سال 93


فرمانده نیروی انتظامی از شهادت ۸۷ نفر از پرسنل ناجا در مبارزه با مجرمان، اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در سال ۹۳ خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی از شهادت ۸۷ نفر از پرسنل ناجا در مبارزه با مجرمان، اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در سال ۹۳ خبر داد.

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در در صد و چهلمین جلسه شورای مشاوران و وزرا در امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: نیروی انتظامی به دلیل مسئولیتی که دارد و همچنین به دلیل برقراری نظم و امنیت و پایداری آن در کشور بیشترین مبارزه را با اشرار و ضد انقلابیون داشته و در راه رسیدن به این هدف شهدای زیادی را به انقلاب و مردم شهیدپرور ایران تقدیم کرده است.

وی افزود: در سال ۹۳ تعداد ۸۷ نفر از همکاران بنده در راه مبارزه با مجرمان سابقه‌دار، اشرار و ضد انقلابیون به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

سردار اشتری با اعلام اینکه نیروی انتظامی به‌طور متوسط در هر هفته تعدادی شهید را تقدیم نظام و مردم شهیدپرور می کند، افزود: دیروز نیز در برخی از مناطق کشور به واسطه درگیری مأموران با اشرار و مجرمان سابقه دار چند نفر از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: وظیفه ما است که برای امنیت، آرامش و احساس امنیت تمام تلاش خود را به کار گیریم و ماموران ما آماده هستند که برای اجرای قانون و اجرای احکام الهی و پاسداری از ارزش های انقلاب با شهادت این مهم را به انجام برسانند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: خدا را شاکریم که روحیه شهادت طلبی در مجموعه ناجا وجود دارد و ما در این فضا که روحیه شهادت طلبی در آن جاری است، تنفس می کنیم، اما بنای اصلی ما در ناجا استفاده از تجهیزات و امکانات در درگیری ها و درگیری با متخلفان است و سعی داریم به جای اینکه در اقصی نقاط کشور ماموران با متخلفان روبرو شوند، مقابله با اشرار به صورت تجهیزاتی و فیزیکی باشد، اما از آنجایی که در تمام مناطق این امکان وجود ندارد، مجبوریم برای مبارزه ها از نیروی انسانی بهره ببریم که متاسفانه همین برخورد انسانی باعث شهادت و جانباز شدن ماموران می شود.

سردار اشتری با اعلام اینکه فرماندهان ناجا به صورت تمام قد در خدمت ایثارگران و خانواده معظم شهدا هستند و خدمت به این خانواده ها را برای خود افتخار می دانند، افزود: از بنیاد شهید به دلیل اهتمام و توجه ویژه ای که به خانواده شهدا و ایثارگران ناجا دارد، تشکر می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: گستردگی خانواده ایثارگران به گستردگی کشور است، اما بنیاد شهید با توجه به تمام مسئولیت ها و ماموریت هایی که برعهده دارد، خوشبختانه به طور مستقل و مجزا خدماتی را به خانواده ایثارگران ناجا ارائه می دهد.

وی گفت: همواره به فرماندهان و رؤسای ادارات تاکید کرده ام که در حوزه استحفاظی خود رابطه بسیار نزدیکی با خانواده ایثارگران داشته باشند و هر چقدر در توان دارند، آن را برای حل مشکلات خانواده ایثارگران به کار ببندند.

سردار اشتری در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ناجا خاطر نشان کرد: بحث صیانت از کارکنان و فضای انقلابی، دینی و اسلامی در ناجا باید تقویت شود و اگر می خواهیم به فرمایشات آقا برسیم، باید فضای ایثارگری را در جامعه تقویت کنیم.