اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات شهادت سه مامور ناجا


یک قاچاقچی سابقه دار موادمخدر در شهرستان کازرون سه مامور پلیس را به شهادت رساند.

خبرگزاری مهر: یک قاچاقچی سابقه دار موادمخدر در شهرستان کازرون سه مامور پلیس را به شهادت رساند.

روز پنجشنبه یک قاچاقچی موادمخدر که در این شهرستان دستگیر شده بود در یک موقعیت اسلحه ماموران را گرفت.

این قاچاقچی پس از آن ماموران پلیس را به رگبار بست که منجر به شهادت سه نفر از ماموران و مجروح شدن یک نفر شد.

در حال حاضر این قاچاقچی موادمخدر در اختیار ماموران قرار دارد.

در این حادثه سروان یوسف فرهادی، ستوان یکم عباسی و ستوان سوم سلمان عایدی به شهادت رسیدند.

وضعیت جسمانی ماموری که در این ماجرا مجروح شده نیز وخیم گزارش شده است.


ویدیو مرتبط :
گزارش العالم از جزییات شهادت یک فلسطینی در قدس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات شهادت 2 مامور ناجا و یک سرباز در خاش/ عاملان تیراندازی شناسایی شدند+تصاویر



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان حمله مرگبار به ماموران انتظامی 4 تن بودند که هم اکنون تحت تعقیب قرار دارند.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شهادت 3 مامور انتظامی در شهر خاش، بیان داشت:‌ با تیراندازی افراد مسلح به سمت ماموران انتظامی که در حال ارائه خدمات پلیسی(ایست بازرسی فلكه پسته) به مردم بودند، 3 تن از همکارانم شهید و یک تن دیگر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه ساعت 21 شب گذشته این حادثه دلخراش رخ داد، افزود: در راستای ارتقای امنیت خاش 4 تن از همکاران انتظامی از سوی سرنشینان خودروی پژو 405  که با پلاک مخدوش به صورت خلاف جهت در حرکت بودند مورد حمله قرار گرفتند.

 اخبار حوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز


این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به دنبال تیراندازی اشرار 2 تن از پرسنل ناجا با هویت "گروهبان یکم مجید جوئینی" و "گروهبان یکم ابوالفضل خمر" شهید و 2 سرباز وظیفه با هویت"سجاد عبدالهی" و "عباس چراغی" مجروح شدند.

گفتنی است، شنیده‌ها حکایت می‌کند که عاملان تیراندازی شناسایی و پلیس در یک قدمی دستگیری آنان قرار دارد و وضعیت سرباز(سجاد عبدالهی) مجروح در بیمارستان امام خمینی وخیم گزارش شده است.

همچنین پیكر سه شهید نیروی انتظامی روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این شهرستان تشییع و برای خاكسپاری به زادگاهشان منتقل شدند.