اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات سقوط بهمن در دره فرحزاد تهران


مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: براثر سقوط بهمن در منطقه دره فرحزاد ۷ تن گرفتار شدند که تیم امداد کوهستان پس از ۴ ساعت عملیات گرفتارشدگان را نجات داد.

خبرگزاری مهر: مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: براثر سقوط بهمن در منطقه دره فرحزاد ۷ تن گرفتار شدند که تیم امداد کوهستان پس از ۴ ساعت عملیات گرفتارشدگان را نجات داد.

مرتضی مرادی پور با اشاره به مهمترین عملیات کوهستان در ٢۴ ساعت گذشته، اظهارکرد: در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه یازدهم فروردین ماه سال جاری سقوط بهمن در تهران – دره فرحزاد، کوهسار  از طریق تماس با ندای امداد اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم عملیات امداد کوهستان متشکل از ۶ نیروی عملیاتی برای نجات جان گرفتار شدگان به محل  سقوط بهمن اعزام شد.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه برای نجات جان ۷ گرفتارشده در بهمن تیم های عملیاتی این جمعیت ۴ ساعت به صورت مداوم تلاش کردند، یادآور شد: گرفتارشدگان بر اثر سقوط بهمن در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد امروز، نجات یافتند.

وی در مورد مهمترین عملیات امداد و نجات جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته نیز اذعان کرد: در  ساعت  دقیقه ٠:٢۵بامداد امروز برخورد یک دستگاه اتوبوس و کامیون محور میامی- شاهرود به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال امر در محل حادثه حضور یافتند.

مرادی پور با تاکید بر اینکه این حادثه ۴۴ مصدوم در پی داشت که ١٠ تن از مصدومان توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند، خاطرنشان کرد: ۴ تیم و ٩ نیروی عملیاتی، پوشش امدادی این حادثه را برعهده داشتند.


ویدیو مرتبط :
جزییات سقوط هواپیمای روسی با ۲۲۴ سرنشین در مصر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات سقوط مرگبار اتوبوس به دره هراز


رئیس پلیس راه کشور نحوه سقوط اتوبوس به دره‌ای در جاده هراز را تشریح کرد و از افزایش کشته‌ها به ۱۸ نفر خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه کشور نحوه سقوط اتوبوس به دره‌ای در جاده هراز را تشریح کرد و از افزایش کشته‌ها به ۱۸ نفر خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار در خصوص نحوه وقوع حادثه دلخراش بامداد روز گذشته در جاده‌هزار گفت: این اتوبوس شامگاه دوشنبه به سمت تهران حرکت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: این اتوبوس بعد از طی مسیر نهایتا در جاده هراز و در ساعت ۴:۳۰ صبح و در منطقه‌ای قبل از پلور که بسیار خطرناک است به دلیل حواس پرتی از جاده منحرف می‌شود.

راننده پس از انحراف اتوبوس از مسیر و رفتن به سمت شانه خاکی متوجه می‌شود کمی جلوتر روی پل تیغه‌های بتنی (نیوجرسی ) قرار دارد.

این راننده برای آنکه به تیغه‌ها برخورد نکند خودرو را به سمت مخالف هدایت می‌کند اما سرانجام چرخ‌های عقب با نیوجرسی برخورد کرده و به این ترتیب پاره می‌شود و اتوبوس از مسیر به طور کلی منحرف می‌شود.

مهماندار گفت: اتوبوس به داخل دره سقوط می‌کند و ۲۰ متر پایین تر و پس از غلت اول تعدادی از مسافران و راننده از ماشین به سمت بیرون پرتاب می‌شوند.

رئیس پلیس راه کشور افزود: اتوبوس غلت بعدی را می‌زند و با سقف به ته دره برخورد می‌کند که همین عامل باعث می‌شود تا تعداد کشته‌ها بیشتر شود.

وی تصریح کرد: تا کنون ۱۸ نفر کشته‌ شده‌اند و ۲۵ نفر هم زخمی هستند که در مراکز درمانی در حال مداوا هستند.