اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات سفرهای نوروزی بازنشستگان


مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به اعلام جزئیات سفرهای نوروزی بازنشستگان پرداخت و گفت: برای ایام نوروز 1500 نفر برای استفاده از تسهیلات سفرها ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به اعلام جزئیات سفرهای نوروزی بازنشستگان پرداخت و گفت: برای ایام نوروز 1500 نفر برای استفاده از تسهیلات سفرها ثبت نام کرده‌اند.

عباس رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال جاری، 100 هزار سفر سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده بود اظهار کرد:‌ از این میزان 80 هزار سفر سیاحتی و زیارتی داخل کشور به کیش، مشهد، اصفهان و ... انجام شد. همچنین 5 هزار بازنشسته به زیارت کربلای معلی مشرف شدند و 10 هزار نفر از برنامه آب درمانی محلات استفاده کردند.

وی افزود: برنامه ریزی‌ها برای اعزام 150 هزار نفر به سفرهای سیاحتی و زیارتی در سال 95 صورت پذیرفته است و تلاش می‌کنیم بتوانیم اوقات خوبی برای بازنشستگان رقم بزنیم.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه با اعلام اینکه برای ایام نوروز 1500 نفر برای استفاده از تسهیلات سفرها در سامانه مربوط ثبت نام کرده‌اند گفت: صندوق بازنشستگی کمک هزینه 250 هزار تومانی سفر بری هر بازنشسته در نظر گرفته است.

رشیدی افزود: علاوه بر این بازنشستگان می‌توانند یک همراه داشته باشند که 250 هزار تومان کمک هزینه سفر برای همراه بازنشسته نیز لحاظ می‌شود.


ویدیو مرتبط :
جزییات جشنواره فیلم و عکس سفرهای نوروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات سبد نوروزی بازنشستگان اعلام شد



 

 

 

بازنشستگان

 

 

 

مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی با اعلام اعطای كارت هدیه به بازنشستگان تحت پوشش به مناسبت ایام شب عید، اعلام كرد: ارزش ریالی این كارت یكصد هزارتومان است كه بازنشستگان با مراجعه به فروشگاه‌های خاص، می‌توانند معادل 120 هزار تومان خرید كنند.

رحمت‌الله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاكید بر اینكه 50 درصد اعتبار این امر از سوی تامین اجتماعی تامین شده و مشكلی از این بابت نداریم، گفت: مراوداتی برای جلب نظر وزارت بازرگانی برای تامین 50 درصد باقیمانده اعتبار این امر كه معادل 75 میلیارد تومان است، آغاز شده است.

كسر نیمی از اعتبار كارت هدیه از حقوق بازنشستگان، در صورت عدم همكاری وزارت بازرگانی

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به همكاری وزارت بازرگانی در این باره، در عین حال خاطر نشان كرد: در صورتی كه وزارت بازرگانی نپذیرد، می توانیم با تامین كل اعتبار از منابع داخلی صندوق، نسبت به توزیع كارت خرید ویژه‌ شب عید بازنشستگان اقدام كنیم.

حافظی یادآور شد: در این صورت، 50 هزار تومان این رقم از سوی صندوق پرداخت و مابقی با كسر پنج هزار تومان از حقوق بازنشستگان در سال آینده، به مدت 10 ماه تامین می‌شود .

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در خاتمه گفت‌وگو با ایسنا عنوان كرد: لیست فروشگاه‌هایی كه ارزش كارت اعتباری در آن‌ها معادل 20 هزار تومان بیشتر از رقم كارت است، در آینده اعلام می‌شود...../تحلیل:ایسنا