اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات ساخت فاز دوم برج میلاد


در بودجه سال 95 شهرداری تهران اعتباراتی برای ساخت پارکینگ و مسجد برج میلاد تهران در نظر گرفته شده و ساخت و سازهای جدید در این مکان به زودی آغاز می شود.

خبرگزاری میزان: در روزهای پایانی سال 94 و زمانی که اعضای شورای اسلامی شهر تهران در پی تصویب بودجه سال 95 شهرداری بودند، یکی از تاکیدات مسئولان مدیریت شهری، تخصیص اعتبار کافی برای ساخت پارکینگ و مسجد برج میلاد بود.

آن زمان محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران حضور یافت و خواستار اختصاص فاینانس برای ساخت پارکینگ و مسجد برج میلاد شد.

وی تاکید کرد: در این بخش باید از روش فاینانس استفاده کنیم زیرا به دلیل اهمیت پروژه قادر نیستیم تا زمان اعلام آمادگی سرمایه گذار، زمان صرف کنیم.

جزییات ساخت فاز دوم برج میلاد

آن زمان علیرضا جاوید، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در خصوص میزان اعتبار لازم برای ساخت مسجد و پارکینگ برج میلاد تهران گفت: برج میلاد مجموعه ای فاخر است که نیازمند فضاهای تکمیلی است. ساخت مسجد به عنوان یک نماد مذهبی و پارکینگ طبقاتی برای این مجموعه به ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

برای تکمیل پروژه فاز دوم برج میلاد از سال ها قبل ساخت یک هتل دو قلو و یک مجتمع تجاری در کنار برج اصلی در نظر گرفته شده بود.

ساخت مجموعه های جدید اما هیچ گاه با توافق کامل مسئولان شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری همراه نبود چرا که برخی از اعضا معتقد بودند ساخت مجموعه های جدید ممکن است منحصر به فرد بودن برج میلاد را تحت الاشعاع قرار داده و اصلا نیازی به راه اندازی آنها نیست.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این رابطه گفت: به طور قطع اگر در رابطه با وضعیت ساخت مجموعه های جدید در کنار برج میلاد با سرمایه گذار و سازمان سرمایه گذاری شهرداری به توافق نرسیم، احتمال پر شدن گودی که برای این منظور کنده شده است، وجود دارد.

وی در خصوص احتمالات مطرح شده پیرامون منتفی شدن ساخت هتل در کنار برج میلاد تصریح کرد: بررسی ها در این زمینه ادامه دارد اما بعید نیست که ساخت هتل در کنار این برج منتفی شود. اگر قرار نباشد ساخت هتل های دو قلو در کنار برج میلاد ادامه داشته باشد این گود در کمترین زمان ممکن پر خواهد شد زیرا وجود آن در وسط شهر تهران می تواند خطرات زیادی را در پی داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
خالده-روستای خالده-khaldeh-جشن-میلاد-ثامن الائمه-سورو موتوری-چی توز-برج-برج خالده-برج میلاد-سنگ چله گاه-پیام بازرگانی-مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات عملیات پلیس تهران در اطراف برج میلاد/ تیراندازی در یک قرار صوری



 

دو عامل اصلی فروش مواد مخدر افیونی که در محدوده برج میلاد فعالیت می‌کردند،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 14 و 30 دقیقه ، بیستم بهمن ماه امسال بر اساس دریافت خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر تجمع فروشندگان مواد افیونی در بزرگراه شیخ فضل الله نوری ، زیر پل حکیم، روبروی برج میلاد که باعث نارضایتی ساکنان شهروندان شده بود، سریعا اکیپی از عوامل کلانتری نصر به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
ماموران که با لباس مبدل به میان مواد فروشان رفته بودند، طی یک خرید صوری مواد مخدر، توانستند عاملان اصلی توزیع مواد مخدر تریاک و هرویین را شناسایی کنند و در ادامه سر قرار بود که دو متهم به نام "شهروز" و "نادر" متوجه شدند خریداران مواد ،‌ماموران انتظامی هستند.
 
پسران جوان که قصد داشتند با خودروی پژو از محل فرار کنند با عکس العمل سریع پلیس ناکام ماندند و یکی از متهمان به نام "شهروز" در خودرواش دستگیر و متهم دیگر اقدام به فرار کرد که ماموران با شلیک 3 تیر هوایی به متهم به نام "نادر" اخطار دادند ولی بی فایده بود.
 
سرانجام، مامور کلانتری برای متوقف کردن "نادر" پای او را هدف گرفتند و سپس با شلیگ گلوله و مجروح شدن متهم فراری عملیات به پایان رسید.
 
سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری 137 نصر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم مجروح توسط اورژانس به بیمارستان و متهم دیگر جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران