اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

جزییات درگیری با اشرار در مرز سراوان


معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مقارن ساعت 17 روز دوشنبه 11 آذرماه جاری ساختمان پاسگاه میل مرزی 167 واقع در حوزه نوار مرزی شهرستان توسط اشرار مسلح از داخل خاک پاکستان هدف تیراندازی و گلوله آرپی‌جی قرار گرفت که با اقدام مقابله به مثل و آتش سنگین ماموران مرزبانی و قرارگاه سپاه وادار به عقب‌نشینی شدند.

خبرگزاری فارس: رجبعلی شیخ‌زاده معاون استاندار سیستان و بلوچستان در تشریح جزیئات درگیری نیروهای مسلح در مرز سراوان با اشرار مسلح اظهار داشت: مقارن ساعت 17 روز دوشنبه 11 آذرماه جاری ساختمان پاسگاه میل مرزی 167 واقع در حوزه نوار مرزی شهرستان توسط اشرار مسلح از داخل خاک پاکستان هدف تیراندازی و گلوله آرپی‌جی قرار گرفت که با اقدام مقابله به مثل و آتش سنگین ماموران مرزبانی و قرارگاه سپاه وادار به عقب‌نشینی شدند.

معاون امنیتی - سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این در گیری یک نفر از نیروهای خودی به نام استوار یکم وظیفه احمد کره‌بندی به فیض شهادت نائل آمده و 6 تن دیگر مجروح شدند.

این مسئول ادامه داد: گروهک تروریستی جیش العدل «جند الشیطان سابق» طی اطلاعیه‌ای اینترنتی عملیات مذکور را به عهده گرفته، موقعیت منطقه درگیری عموما کوهستانی و بعضا صعب‌العبور بوده و فاصله مکانی آن با حادثه مورخ 3 آبان امسال حدود 5 کیلومتر است.

وی در پایان اذعان داشت: ضمناً جلسه شورای تامین شهرستان سراوان در روز گذشته برگزار و تصمیمات و تمهیدات لازم گرفته شده است.


ویدیو مرتبط :
درگیری با اشرار در مرز سراوان هنگام تهیه گزارش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت یک مرزبان و 4 زخمی در درگیری با اشرار در سراوان



اخبار,اخبار اجتماعی,درگیری نیروهای مسلح با اشرار در مرز سروان


اخبار اجتماعی - شهادت یک مرزبان و 4 زخمی در درگیری با اشرار در سراوان

 ‌معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال درگیری نیروهای مسلح در مرز سراوان، یک سرباز وظیفه به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، رجبعلی شیخ‌زاده اظهار داشت: در درگیری دوشنبه شب نیروهای مسلح با اشرار مسلح در مرز سروان که چند ساعت به طول انجامید، یکی از نیروهای سرباز وظیفه مرزبانی به شهادت رسید و یک نیروی کادری درجه‌دار و سه نیروی بسیج مردمی بلوچ زخمی شدند.

وی گفت: نیروهای غیور مرزبان و سپاه پاسداران موفق شدند اشرار مسلح را در نقطه صفر مرزی مجبور به عقب‌نشینی به خاک همسایه کنند.

همچنین حال مجروحان درگیری شب گذشته (دوشنبه شب) مناسب است و در حال سپری کردن مراحل درمان هستند.
اخبار اجتماعی - ایسنا